<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Hoogtepunten van 2015!

28 december 2015

Hoogtepunten van 2015!

Elk jaar zeg ik weer ja, dat wordt mijn jaar maar nooit is het zo, tot dit jaar. 2015 was echt mijn jaar. Ik kan eindelijk een keer zeggen dat ik echt een fantastisch jaartje heb gehad en jeetje wat is het voorbij gevlogen zeggen. Omdat ik zo een fantastisch jaar heb gehad wilde ik graag de hoogtepunten van mijn jaar met jullie delen. Het begint bij mijn blog en eindigt met mijn liefdesleven. 


Blog.
Natuurlijk moet ik beginnen bij mijn blog. In Maart 2015 heb ik het bloggen weer opgepakt én ik heb de naam veranderd van BloggingCouture naar BrittanyElizabeth. Wat zou ik mij toch rot vervelen als ik mijn blog niet had! Ik wil al mijn lieve volgers onwijs bedanken voor een geweldige blog jaar en ik hoop dat jullie met mij mee gaan het nieuwe jaar in!

Diploma in the pocket.
Woohoo, ik heb mijn diploma gehaald! Ik mag mezelf nu officieel dansdocent noemen. Dat voelt echt heerlijk! In Nederland wacht er een dansdocent baan op mij waar ik echt onwijs naar uitkijk. Dansen is echt mijn passie en ik ben blij dat ik deze passie straks met allemaal lieve kindertjes mag delen.

Amerika met mijn vriend.
Dit jaar ging ik samen met mijn vriend mijn familie weer opzoeken in Amerika. Dit was voor hem alweer de tweede keer en wat hebben wij weer samen genoten. We hebben niet alleen mijn familie opgezocht maar wij zijn ook nog is 5 dagen naar New York geweest. Dit kregen wij heel lief cadeau van mijn opa en oma en ik ben ze nog steeds ontzettend dankbaar.

Disney!
Een droom die dit jaar echt is uitgekomen is werken in Disneyland Parijs. Hoeveel mensen kunnen nou zoiets zeggen? Ik ben trots op mezelf dat ik auditie heb durven doen ook al dacht ik dat ik het nooit zou halen. Ik heb zoveel mooie dingen mee mogen maken dankzij Disney en ik heb echt geweldige mensen leren kennen. Mijn opa, oma en tante uit Amerika zijn mij zelfs komen opzoeken in Disney, het was echt geweldig!

Angst overwonnen. 
Ik heb altijd al tegen iedereen gezegd dat ik nooit maar dan ook echt nooit op mezelf zou kunnen wonen. Ik ben echt een bangerik en dacht dus dat alleen wonen niks voor mij zou zijn. Ik kan jullie vol trots vertellen dat ik deze angst heb overwonnen! Ik woon nu alweer 3 maanden alleen en ik vind het nog steeds heerlijk. Nu alleen mijn angst voor spinnen nog..

4 jaar samen.
Op 28 November 2015 waren mijn vriend en ik alweer 4 jaar samen. De tijd vliegt echt. Helaas konden wij niet samen zijn vanwege het lange afstand en omdat wij gewoon allebei moesten werken maar ik weet dat hij in gedachten bij mij was. Over 2 dagen zie ik hem eindelijk weer en ik kan echt niet meer wachten. Samen het nieuwejaar in gaan, alweer voor de 5e keer, wauwie!

Labels:

16 reacties:

Op 28 december, 2015 , Blogger Darina zei...

Je hebt een prachtig jaar gehad! Mooi om daar op terug te kijken! Dat 2016 maar net zo mooi mag worden!

 
Op 28 december, 2015 , Anonymous Denise zei...

Wat een heerlijk jaar, wauw! Hopelijk wordt 2016 net zo'n mooi jaar voor je!

 
Op 28 december, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

je hebt een prachtig jaar gehad meid fijne jaarwisseling liefs

 
Op 28 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een fijne hoogtepunten!

 
Op 29 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw lief, dankjewel!

 
Op 29 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Lief, dankjewel!

 
Op 29 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, jij ook meis!

 
Op 29 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 29 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooi jaar heb je gehad! Nu op naar 2016!

 
Op 29 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Inderdaad.

 
Op 29 december, 2015 , Anonymous Styled by Romy zei...

Mooi jaar heb je gehad, hopelijk wordt 2016 net zo!

 
Op 29 december, 2015 , Blogger Daphne zei...

Echt zo mooi dat je je dromen aan het najagen bent lieverd, je verdient het dubbel en dwars. Veel plezier morgen wanneer je je vriend weer in je armen kan sluiten!

 
Op 30 december, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Zo te lezen heb jij echt een jaar gehad om jaloers op te worden. Fijn om te lezen <3
angsten overwonnen en fijne reizen gemaakt. Keep it going lieverd.
Alvast een heel fijn nieuwjaar!

 
Op 01 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 01 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw super lief mop, dankje!

 
Op 01 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel mop, heel lief! Jij ook <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage