<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ik wilde absoluut niet alleen wonen..

14 december 2015

Ik wilde absoluut niet alleen wonen..

Ik ben echt een bangerik. Allen wonen leek mij daarom ook niet helemaal geschikt voor mij. Ik vond een avondje alleen thuis al eng laat staan altijd alleen slapen! Hier in Frankrijk zou ik in eerste instantie een huisgenootje hebben maar uiteindelijk mocht ik alleen. Aan de ene kant was ik blij dat ik niet met een vreemdeling een kamer moest delen maar aan de andere kant vond ik het dood eng om in mijn eentje te wonen. 

Miss Lonely.
Samen wonen met iemand die je niet kent? Dat leek mij absoluut geen goed idee. Wat nou als die gene steelt of elke avond wilt feesten? No way dat dat goed zou komen. Toen zij mij op een gegeven moment vertelde dat ik alleen zou wonen was ik aan de ene kant best opgelucht omdat ik geen kamer wilde delen met een vreemdeling maar dat zou dus betekenen dat ik helemaal alleen zou wonen, dat leek mij nog enger! Ik ben bang voor zoveel dingen en dan moest ik in mijn kleine uppie helemaal alleen wonen? Ik wist niet hoe ik het zou overleven als ik eerlijk moet zijn. Ik vertelde iedereen dat ik ontzettend blij was dat ik niet mijn kamer hoefde te delen met iemand die ik niet ken maar wat ik ze niet vertelde was dat ik helemaal niet in mijn eentje durfde te wonen. Dat ik gewoon echt een grote bangerik was die niet alleen wilde zijn! 

Hoe bevalt het?
Nu ga ik jullie iets vertellen en ik had het nooit van mezelf verwacht maar ik vind alleen wonen heerlijk! Natuurlijk had ik veel liever samengewoond met een vriendin of mijn lieve vriend maar ik heb echt helemaal geen probleem met alleen wonen. Ik vind het heerlijk dat ik alles zelf mag bepalen en mag doen wat ik wil, wanneer ik het wil. Er wonen bij mij in het gebouw zoveel lieve mensen dat ik nooit persé alleen hoef te zijn. Ik kan gewoon even bij ze aankloppen dus dat is wel fijn. Ik had dit nooit maar dan ook echt nooit van mezelf verwacht. Ik dacht dat ik nachten wakker zou liggen omdat ik bang zou zijn maar dat is helemaal niet het geval. Ik slaap elke nacht heerlijk in mijn bedje zonder zorgen of bang zijn. Het is fantastisch! Ik voel me echt ontzettend veilig, schrik nooit wakker en ben ook niet meer bang voor de kleinste geluidjes. Ik had dit echt niet van mezelf verwacht maar toch is het mij gelukt om alleen te wonen en ik ga jullie vol trots vertellen dat ik serieus trots op mezelf ben! 

Woon jij alleen, samen of nog thuis?

liefs, Brittany

Labels:

16 reacties:

Op 14 december, 2015 , Blogger Darina zei...

Ik had dit vroeger ook wel, maar het went zeker! Fijn dat je het nu prettig vindt!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind het echt heel fijn om dit te lezen, dat het je zo goed bevalt!! Ik woon in een studentenhuis, dus aan de ene kant alleen maar aan de andere kant zijn er altijd lieve mensen om me heen.

 
Op 14 december, 2015 , Anonymous Mariska zei...

Ik woon al een paar jaar op mezelf, maar altijd met vrienden. Ik zou het ook ontzettend eng vinden om alleen te wonen. Gelukkig valt het dus heel erg me een ben je er blij mee!

 
Op 14 december, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik vind het echt heerlijk, doen wat je zelf wilt en heb leuke huisgenote die ik eerst niet kende maar nu super goed mee overweg kan! ik ging voor het eerst net als jij alleen wonen in het buitenland met mensen die ik niet kende maar het bleek juist heel leuk!

 
Op 14 december, 2015 , Anonymous Mandy zei...

Ik heb vorig jaar een tijdje in een studentenhuis gewoond, maar dat was echt niks voor mij. Veel liever zou ik alleen gaan wonen. Eng vind ik het niet, en ik kan mezelf goed vermaken. Ik vind het juist irritant als er de hele dag andere mensen om me heen zijn XD Fijn dat het bij jou uiteindelijk ook goed bevalt!

 
Op 14 december, 2015 , Anonymous Iris zei...

Ik woon alleen en vind het héérlijk. Ik word lichtelijk gestoord van mensen om me heen en ben echt blij met m'n rust.

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Daphne zei...

Het lijkt mij inderdaad ook supereng, maar gelukkig heb je genoeg mensen om je heen en feestjes ieder weekend <3

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha ja meid alleen wonen is heerlijk! In een studentenhuis wonen, dat lijkt me dus echt verschrikkelijk. Alleen of met mijn vriend is het fijnste haha

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja het went inderdaad!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw lief van je. Gelukkig heb jij ook lieve mensen om je heen!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja gelukkig wel inderdaad!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Precies! Je mag doen wat je wilt, heerlijk!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik kan mezelf inderdaad ook goed vermaken haha!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw snap ik!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi inderdaad! <3

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik wil ook met mijn vriend samenwonen haha!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage