<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: My first Christmas away from home

25 december 2015

My first Christmas away from home



Als eerst wil ik iedereen hele fijne feestdagen wensen! Mogen de aankomende dagen gevuld zijn met liefde, eten en natuurlijk veel cadeau's, haha. Ik ben mijn dromen aan het waarmaken en moedig jullie aan om het ook te doen. Hoewel ik mijn dromen aan het waarmaken ben betekent dit dat ik kerst dit jaar anders ga vieren. Dit jaar vier ik mijn aller eerste, en hopenlijk ook laatste, kerst alleen..

Elk jaar werd ik altijd best wel vroeg wakker, ik rende als eerst naar mijn zus der kamer toe om haar wakker te maken en daarna maakte wij samen onze ouders wakker. Heerlijk met z'n alle op de bank zitten in onze pyjama's en cadeautjes openmaken. Wat een gezelligheid altijd. De afgelopen jaren heb ik ook natuurlijk met mijn vriend zijn familie kerst gevierd en ook dit vond ik altijd erg leuk! Dit jaar is alles anders. Dit jaar ben ik niet thuis met kerst en ik heb ook tegen iedereen gezegd dat zij lekker thuis moeten blijven. Ik wist maar 2 weken van te voren hoe mijn kerst dagen eruit zouden zien en ik wilde niet dat mensen mij kwamen opzoeken met kerst om het vervolgens zelf alleen te vieren omdat ik moest werken. Gelukkig hebben Carlene en ik een slaappartijtje gehouden met z'n tweeën vannacht zodat wij niet alleen wakker worden op kerst. Nu werk ik van 11:15 tot 19:15 en daarna ga ik uiteten met de groep waarmee ik aankwam in Disney. Daar kijk ik natuurlijk erg naar uit!

Mijn lieve vriend en schoonouders komen 30 December dus ik ga lekker een late kerst met hun vieren en ook gelijk oud en nieuw haha. Zij nemen alle cadeautjes mee omdat ik niet wilde dat mensen geld moesten betalen om het via de post te sturen. Het is misschien niet de kerst die ik gewend ben maar ik ben blij dat ik alsnog onwijs lieve mensen om mij heen heb die in hetzelfde schuitje zitten. Wij gaan er met z'n alle wat moois van maken en ik hoop dat jullie dat ook gaan doen!

Joyeux Noël mes chéris!

liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 25 december, 2015 , Anonymous Amy zei...

Ik heb een beetje hetzelfde! Ik loop stage in het buitenland en ben dus deze Kerst ook alleen :) Voor mij is het alleen dubbel want ik zit ook nog in een land waar ze helemaal niets aan Kerst doen! Ik heb dus geen leuke Kerst muziek en geen gezellige lichtjes dit jaar - zo jammer! Hopelijk geniet je van de komende dagen ondanks dat je toch moet werken! Fijne feeestdagen!

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw verschrikkelijk! Volgend jaar beter, toch?! Dankjewel! <3

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wij zijn dus voor de kerst naar Nederland gekomen :D Toch wel fijn, kerst met de familie. Gelukkig komt er bij jou familie met de jaarwisseling! Alvast veel plezier!

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat is heel fijn dat je naar Nederland bent gegaan! Dankjewel! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage