<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Unsuccessfull adulting tag

3 juli 2015

Unsuccessfull adulting tag

Hoe onvolwassen ben ik nou eigenlijk? Ben ik stiekem eigenlijk nog heel erg kinderachtig of valt dat reuze mee? Vandaag heb ik de Unsuccesfull adulting tag ingevuld om daar achter te komen. Deze tag is razend populair en echt iedereen in blogland heeft hem al ingevuld. Ik loop natuurlijk weer een beetje achter maar ik wilde hem toch nog graag invullen voor jullie. Wil jij weten hoe kinderachtig (of niet) ik ben? Lees dan snel verder.

Wat is het meest onvolwassen eten dat je afgelopen week hebt gegeten?
Ik heb heel lang nagedacht over deze vraag maar eigenlijk was het antwoord uiteindelijk heel simpel en logisch. Ik heb namelijk Frozen cornflakes gegeten! Ik ben helemaal fan van de film Frozen en toen ik zag dat er een Frozen cornflakes bestond moest ik ze wel even proeven. Ik vind ze wel erg lekker hoor moet ik toegeven. 

Hoe vaak ga je voor 22:00 uur naar bed?
Ik lig best wel vaak voor 22:00 uur in bed. Als ik een avond niks doe lig ik al rond 8 uur in bed met mijn laptop op schoot of ik kijk heerlijk een film in bed. Lekker ontspannen, dat vind ik echt fijn. Hoe vaak ik voor 22:00 slaap? Haha, nooit! Tenzij ik met mijn vriend ben. Dan lig ik heerlijk in zijn armen en dan val ik gewoon heerlijk in slaap.  

Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?
Ik ga nu iets toegeven, iets heel ergs. Ik schaam mij er een beetje voor maar aan de andere kant weet ik dat ik niet de enige ben! Ik kijk letterlijk elke avond voor het slapen gaan TeenNick. Ik vind programma's zoals Degrassi, Zoey101, Big Time Rush, iCarly, Sam & Cat en Victorious gewoon echt heerlijk om te kijken voor het slapen gaan! Het is echt ontspannend, probeer het maar.

Wat is het laatste dat je bent vergeten?
Je kan beter vragen wat het laatste is wat ik niet ben vergeten? Ik vergeet echt altijd dingen. Ik heb er zelfs een artikel over geschreven. Die kunnen jullie hier terug lezen als jullie er benieuwd naar zijn. Ik vergeet haast altijd mijn sleutels in mijn fiets of ik laat mijn spullen liggen bij mensen en dan kom ik er thuis pas achter dat ik het ben vergeten. Het is echt erg.
 
Ben je wel eens in pyama naar buiten geweest?
Oh ja hoor. Vaak genoeg. Vroeger deed ik dat heel vaak met vriendinnen, dat vonden wij echt hilarisch? Nu ga ik eerder in mijn huispak of joggingsbroek naar buiten maar niet zo zeer in mijn pyjama aangezien ik soms best kinderlijke pyjama's aan heb. Denk hierbij aan mijn Olaf pyjama.

Wat is je meest ranzige gewoonte?
Mijn meest ranzige gewoonte? Daar moet ik even over na denken hoor. Vroeger kauwden ik altijd op mijn haar. Echt vies als ik er nu over na denk. Nu bijt ik mijn nagels af en toe maar nog lang niet zo erg als vroeger. Vroeger had ik geen nagels meer over. Nu gelukkig wel maar dat komt ook omdat ik altijd nagellak op heb. Dat helpt bij mij tenminste.

Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?
Helemaal geen. Als mijn moeder of ik een verdwaalde sok ergens in de was vinden stoppen wij hem in de wel bekende "sokken-tas". Dit is een tas waar wij alle losse sokjes in stoppen en na een tijdje gooien wij die tas op z'n kop en kijken hoeveel setjes wij terug kunnen vinden. 

Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?
Ik gebruik best wel veel emoji's eigenlijk dus eentje uitkiezen vind ik best wel moeilijk. Ik gebruik niet echt veel lelijke emoji's, ik gebruik vooral schattige emoji's. Ik gebruik af en toe de poep emoji. Dat is een drol met een gezicht erop. Die is wel echt heel lelijk maar ik vind hem wel komisch. Hoe verzin je het? Een drol met een gezichtje! 

Wat is je meest nerderige eigenschap?
Euh, ik heb een bril? Haha nee grapje. Dit vind ik wel een hele lastige vraag want zelf vind ik niet echt dat ik nerderige eigenschappen heb. Ik vind het wel erg leuk om mijn video's voor YouTube te bewerken. Daar kan ik mij echt uren mee bezig houden terwijl het ook makkelijk binnen een half uur kan. Ik weet niet of dit echt iets nerderig is maar ik zou verder niks anders kunnen verzinnen.

Wanneer was de laatste keer dat het eten wat je kookte mislukte?
Aangezien ik nog thuis woon kook ik eigenlijk niet zo heel erg vaak. Ik kook eigenlijk alleen als ik alleen thuis ben of als mijn moeder even geen zin heeft in koken. Ik brand wel heel vaak mijn popcorn aan. Dat is echt heel vervelend. Oké heel vaak is misschien overdreven maar het is wel is een paar keer gebeurd helaas.

Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?
Meestal ga ik dan heel veel op mijn telefoon zitten om awkward moment te voorkomen. Wat ik ook heel vaak doe is aan mijn nagels zitten. Ga ik een beetje friemelen en doen. Nagellak eraf krabben terwijl ik weet dat dat slecht is voor mijn nagels. 

Wat was de laatste rekening die je ‘verstopte’?
Ik heb in totaal maar één rekening verstopt in mijn leven maar dat was ook niet voor lang. Ik ben in 2011 op een cruise geweest met mijn familie. Mijn zus en ik sliepen bij elkaar op de kamer en je kamer sleutel/pasje was ook gelijk het gene waar je alles mee betaalde. Na 7 dagen hadden wij een rekeningen van bijna 2000 euro. Oeps?

Hoe kinderachtig ben jij ?

Liefs, Brittany 
     

Labels:

10 reacties:

Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

€2000!? Oeps!

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha oeps, dat is niet niks, die rekening! Leuke tag én leuk ingevuld.

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Nee is zeker niet niks. Dankje!

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke tag! Ik ken alle Harry Potter films uit me hoofd *nerd* ..
En laatst bakte ik een ei en die was COMPLEET mislukt, ben niet zo goed in eitjes bakken haha.. En ik ben ook dol op TeenNick!
Xxxx

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke tag! Ik ken alle Harry Potter films uit me hoofd *nerd* ..
En laatst bakte ik een ei en die was COMPLEET mislukt, ben niet zo goed in eitjes bakken haha.. En ik ben ook dol op TeenNick!
Xxxx

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke tag! Ik ken alle Harry Potter films uit me hoofd *nerd* ..
En laatst bakte ik een ei en die was COMPLEET mislukt, ben niet zo goed in eitjes bakken haha.. En ik ben ook dol op TeenNick!
Xxxx

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Jaa mede teennick kijker!

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Merdjelin zei...

Dit is echt een geweldige tag! En ook heel erg herkenbaar x

 
Op 04 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage