<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MY MORNING ROUTINE ♡ DANSOPLEIDING

15 juni 2015

MY MORNING ROUTINE ♡ DANSOPLEIDING

Vandaag staat er een kort maar krachtig video op jullie te wachten. Mijn ochtend routine voordat ik naar school ga is elke dag hetzelfde en daarom leek het mij leuk om door middel van een filmpje jullie een ochtend met mij mee te nemen. Hoe laat ga ik mijn bed uit? Welke producten gebruik ik onder de douche en wat neem ik eigenlijk allemaal mee naar school? Kijk snel mijn video om erachter te komen. Veel kijk plezier!

 
Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier. 
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's. 

Hoe ziet jullie ochtend routine eruit?

Liefs, Brittany 

Labels: ,

7 reacties:

Op 15 juni, 2015 , Blogger Claudia zei...

De video is echt super leuk! I love your hair <3

 
Op 15 juni, 2015 , Anonymous José zei...

Fijne routine heb je! Die scrub van de Action gebruik ik ook, echt een aanrader qua low budget producten. :) Hele leuke video!

 
Op 15 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

wat een super leuke filmpje heb je gemaakt zeg!!

 
Op 15 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke video. Mag ik een tip geven? Gebruik de spray en action lotion op nat haar. Dan heb je minder kans op vet haar en werkt het beter.

 
Op 15 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ga ik volgende keer proberen, bedankt voor de tip!

 
Op 15 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd!

 
Op 15 juni, 2015 , Blogger Daphne zei...

Wat een leuke video om te zien! <3 Ik vind je roze MK portemonnee zooo gaaf!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage