<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: If I were a boy..

24 juni 2015

If I were a boy..

Begrijp mij niet verkeerd! Ik ben echt ontzettend blij dat ik een meisje ben maar het leven van een jongen is echt 10x beter. Soms, niet altijd. Ik heb het er wel is met vriendinnen over gehad wat wij zouden doen als wij één dag een jongen zouden zijn en als je er over nadenkt is het best grappig. Benieuwd hoe mijn leven eruit zou zien als ik een jongen was? Lees dan snel verder!

Bad ass.
Ik zou sowieso echt zo een bad ass willen zijn. Een jongen die alles durft en eigenlijk gewoon haast nergens bang voor is. Een stoere jongen. Ja, ik zou er dan zo één willen zijn! Ik ga dan zeker lekker rebels doen en alles regels breken! 

Sportschool.
Ik zou geen stoere jongen kunnen zijn zonder six-pack, toch? Ik zou wel een paar keer per week te vinden zijn in de sportschool. Allemaal van die shakes eten, of nou ja drinken en alleen maar kip en rijst eten. Kom maar op met die mooie spieren.

Emotieloos.
Ik ben echt te emotioneel voor deze wereld. Als ik een jongen zou zijn dan zou ik mijn emoties echt uitschakelen. Stoere jongens huilen niet hoor, althans zo denken jongens. Ik word dan natuurlijk ook niet ongesteld dus geen rare stemmingswisselingen meer!

Shirt uit. 
Wat lijkt het mij toch fijn dat als je het bloed verziekend heet hebt dat je gewoon je shirt uit kan trekken waar en wanneer je wil! Lekker mijn stoere six pack showen! Wij als meisjes moeten dat echt niet doen hoor. Niet heel de wereld hoeft mijn BH te zien.

Haar. 
Als meisje ben ik al uren bezig met mijn haar maar als jongen zijnde zou ik precies het zelfde doen. Ik bedoel natuurlijk niet dat ik lang haar zou willen en mijn haar willen vlechten of krullen maar juist kort haar en echt helemaal los gaan met potten gel in mijn haar en kijken wat voor grappig en leuke haar looks ik kan creëren.

Harig.
Wij vrouwen moeten echt alles scheren. Nou het moet niet maar de meeste doen het wel. Mannen? Als zij willen hoeven zij helemaal niks te scheren. Wat fijn dat als het lekker weer is buiten dat je er niet over na hoeft te denken of je wel of niet je benen of oksels hebt geschoren. Korte broek aan en shirt uit. Je bent klaar!

Auchie. 
Als jongens een tik krijgen tegen hun 'zaakje' creperen zij altijd helemaal van de pijn. Nu vraag ik mij echt af of zij zich nou aanstellen of dat het nou echt zoveel pijn doet. Jongens zijn namelijk nogal goed in overdrijven. Zou het echt pijnlijker zijn dan bevallen van een baby? Daar ben ik echt ontzettend benieuwd naar.

Wild plassen. 
Jongens kunnen over al maar plassen waar zij willen. tenzij zij gepakt worden door de politie natuurlijk. Als wij vrouwen heel erg nodig moeten plassen hebben wij gewoon pech. Een jongen daar in tegen? Die vind wel een boom, hek of muur om tegen aan te plassen. Het lijkt mij trouwens ook best gek staand plassen!

Wat zouden jullie doen als jullie een jongen zouden zijn?

Liefs, Brittany

Labels:

16 reacties:

Op 24 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

hahhaha sowieso lijkt plassen mij leuk, geen idee! ik zou dan wel voor een paar dagen en jongen zijn haha

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Jawel toch haha!

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Haha, ik zou ook echt een badass willen zijn en een sixpack willen!

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Bianca zei...

Haha wat een leuk artikel :) Ik zou het vooral fijn vinden om lekker lui te liggen wezen, zoals alleen mannen dat kunnen haha

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger De Dotties zei...

Haha leuk om te lezen! Grappig, ik heb namelijk daarnet nog "If I were a boy" van Beyonce geluisterd haha. Liefs

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha het lijkt mij helemaal niks, een jongen zijn ;) maar staand wildplassen lijkt me echt ideaal, dus dat zou ook het eerste zijn dat ik zou doen als ik een jongen was ;)

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ben ik dan weer zo'n viespeuk die echt zou willen weten hoe seks voelt voor een jongen? Verder zou ik geen badass willen zijn. Ik ben zelf genoeg gekwetst geweest en zou dat niet iemand anders aan willen doen.

Liefs, Kim

 
Op 24 juni, 2015 , Anonymous Denise zei...

Hahah ik wil altijd alleen een jongen zijn als ik weer in die ene periode van de maand zit. Verder lijkt het me maar irritant zo'n ding tussen je benen haha. En dan te bedenken dat er zoveel van ze verwacht wordt als in het meisje mee uit vragen etc. Maar opzich kan ik me in jou dingen ook wel heel erg vinden :-)

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Daphne zei...

Hahaha, wat een superleuk artikeltje! Ik zou echt mega graag eens lekker met 'de boys' biertjes willen drinken ofzo :P En dan kijken waar jongens het dus allemaal over hebben!

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha!

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje! Dat is inderdaad ook heel fijn.

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha toevallig!

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha snap ik!

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Daarom zei ik al dat ik mijn artikel nog netjes hield.

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat zou ook ideaal zijn inderdaad!

 
Op 24 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat is ook een goede!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage