<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: ETAM | €1 Nailpolish!

27 januari 2016

ETAM | €1 Nailpolish!



Volgens mij is iedereen wel bekend met het dames kledingmerk (Miss) Etam. Als ik heel eerlijk ben heb ik nooit een kledingstuk van Etam gekocht, guilty! De winkel sprak mij gewoon niet erg aan. Een vriendin liet laatst een aantal glitter nagellakjes zien en toen ik erachter kwam dat zij deze nagellakjes bij Etam had verkocht was ik erg verbaasd. Heeft Etam ook nog is een beauty gedeelte? dacht ik. Ja, het klopt en ik heb twee lakjes meegenomen en laat ze vandaag aan jullie zien!

Ik stond nog best lang voor het schap maar nam uiteindelijk 2 lakjes mee in de kleuren ; 42 Super et Rose en 57 Dark Vad'Or. Nu weet ik niet of deze lakjes anders heten in Nederland maar zo heten zij hier in Frankrijk in ieder geval. Nummer 42 is een roze glitter lakje en nummer 57 is een goud en zwart glitter lakje. Het kwastje is erg fijn, niet te dik maar ook niet te dun! Ze bevatten allebei maar 7ml maar voor €1,00 moet je ook niet veel verwachten vind ik.

Sorry alvast voor mijn lelijke nagels, ik geef Disney de schuld haha. Op de eerste foto ben ik er maar liefst twee keer overheen gegaan en op de tweede foto wel vier keer. Voor het roze lakje is 4 keer wel genoeg maar helaas niet voor het goud/zwart lakje. Nu hoef je natuurlijk niet je hele nagels vol te gooien met glitter maar kan je ze ook makkelijk gebruiken als topcoat over een ander lakje. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel glitter je dan over je topcoat heen wilt maar ik gok dat twee keer eroverheen gaan dan wel genoeg is. 

Voor maar één euro per stuk vind ik het echt geweldige lakjes! Ze zien er niet alleen mooi uit en kosten haast niks máár ze blijven ook nog is lang zitten. Ik moet er alleen wel bij zeggen dat ik geen idee hebt of je deze lakjes ook in Nederland kunt kopen. Ik hoop voor jullie natuurlijk van wel want het zijn echt fantastische lakjes maar ik kan er niks over vinden op internet helaas. Ben je toevallig binnenkort in Frankrijk dan zou ik zeker wel even een kijkje nemen als ik jullie was!

Houden jullie van glitter nagellakjes?

liefs, Brittany

Labels:

18 reacties:

Op 27 januari, 2016 , Blogger Priscilla zei...

Leuke lakjes! Ik zou ze zelf wel eerder als een topcoat gebruiken :)

 
Op 27 januari, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem zei...

Ik wist helemaal niet dat Miss Etam een beauty gedeelte heeft.

 
Op 27 januari, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Dit ziet er wel leuk uit! Lijkt me inderdaad fijn als topcoat, want anders zijn het wel erg veel laagjes die je aan moet brengen haha

 
Op 27 januari, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Aaaah wat een super mooie, vrolijke en feestelijke lakjes. Voor zo een klein bedrag kan je die toch niet laten liggen <3

 
Op 27 januari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat goedkoop voor zulke mooie lakjes. Helemaal handig dat ze zo lang blijven zitten! Ben benieuwd of ze ook in Nederland verkrijgbaar zijn!

 
Op 27 januari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Wat een goede deal, ze zijn heel mooi! Zelf zou ik ze als topcoat gebruiken.

 
Op 27 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ja, is volgens mij ook wel beter haha.

 
Op 27 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik ook niet haha!

 
Op 27 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Haha, gelijk heb je!

 
Op 27 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik ben het er helemaal mee eens!

 
Op 27 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!

 
Op 27 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ja, ga ik ook doen haha!

 
Op 28 januari, 2016 , Blogger Esmee van der Meer zei...

Wat een lekker prijs voor deze glitter explosie!
XOXO esmee

 
Op 28 januari, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Voor die ene euro vind ik dit prima lakjes!
Desnoods doe je ze over een nude achtige kleur waardoor het meer uitkomt
maar eigenlijk is het helemaal niet nodig. I like!

 
Op 29 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens.

 
Op 29 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Een nude kleurige nagellak is best een goed idee!

 
Op 01 februari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

wat een leuke glitter lakjes!

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage