<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Favorieten van Januari

31 januari 2016

Favorieten van Januari


Vandaag verschijnt mijn aller eerste favorieten artikel ooit! Elke maand lees ik de favorieten artikelen van Priscilla, Esther en Elise en dit wil ik eigenlijk - door hun - nu ook elke maand gaan doen. Het zullen waarschijnlijk voornamelijk beauty gerelateerde producten zijn maar jullie kunnen af en toe ook fashion of lifestyle items verwachten! Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over de favorieten artikelen als mij!

MAC Mehr
Ik wil beginnen bij mijn favoriete lipstick van januari en dat is MAC Mehr. Deze heb ik met ontzettend veel liefde op mijn vrije dagen gedragen. Ik kan natuurlijk vanwege mijn werk geen make-up op dus vandaar dat ik hem alleen op mijn vrije dagen op kan doen. Het is echt een prachtige alledaagse kleur die bij ontzettend veel looks en oufits past. 

Chocolate Bar
Voor kerst kreeg ik de prachtige Chocolate Bar palette van I Heart Make-up van mijn lieve schoonouders. Ook deze heb ik op mijn vrije dagen vaak gebruikt. Je kan er zoveel kanten mee op! Je kan hele subtiele looks maken voor overdag maar je kan je simpele look ook snel omtoveren tot een schitterende party look. 

Essie - Eternal Optimist 
Ik heb misschien geen hele grote Essie stash maar ik vind het alsnog een top merk. Ik heb in januari mijn nagels best vaak gelakt maar ik heb het vaakst Eternal Optimist op mijn nageltjes gehad. Deze kleur past trouwens echt ontzettend goed bij MAC Mehr! 

La vie est Belle
EINDELIJK! Ik heb de parfum La vie est Belle aan mijn parfum stash toe mogen voegen. Van mijn vriend kreeg ik een prachtige La vie est Belle giftset en ik ben er helemaal weg van! Ik had hem ooit in een winkel opgespoten en was sindsdien verkocht. Mijn vriend vroeg wat ik voor kerst wilde en het eerste wat ik zei was La vie est Belle. Hij vond hem zelf ook wel lekker ruiken en besloot dus meteen een heel giftset te kopen!

Kiko lip primer
Ik had nooit een lip primer gebruikt tot nu. Nu kan ik bijna niet meer zonder. Er was sale bij Kiko dus ik moest wel even een kijkje nemen. Alhoewel deze lip primer niet tussen de sale items zat besloot ik hem toch nog mee te nemen en uit te proberen. SOLD! Al mijn lipsticks komen veel beter uit met deze lip primer. Vooral matte lipsticks zien er nu nóg beter uit!

EOS - Strawberry Sorbet
Vanwege het weer heb ik erg snel last van droge lippen en ik vind niks irritanter dan die vervelende velletjes die aan je lippen hangen. Hierdoor gebruikte ik haast elke dag mijn favoriete lipbalm namelijk mijn EOS lipbalm. Hij ruikt niet alleen heerlijk naar aardbeitjes maar hij voelt ontzettend fijn aan op mijn lippen en zorgt ervoor dat die vervelende velletjes snel verdwijnen.

Wat is jouw favoriete product van de maand januari?

liefs, Brittany

Labels:

28 reacties:

Op 31 januari, 2016 , Anonymous Ellen zei...

Ik heb gisteren de lipstick Mehr gekocht en ben er super blij mee! Ook vind ik het chocolade palette erg fijn (ik heb er eentje van Too Faced)! Mooie favorieten!

 
Op 31 januari, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

MAC Mehr en de geur La Vie Est Belle behoren ook tot mijn favorieten! De lip primer van Kikov in ik echter een ramp, doe mij die van MAC maar :-)!

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Darina zei...

Die chocolate palette is geweldig mooi! Leuke favorieten!

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

La vie est belle!💕 Leuke favorieten!!

 
Op 31 januari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

wat een heerlijke producten!

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Wies zei...

Leuke producten, La Vie Est Belle vind ik ook erg lekker! Terwijl ik normaal niet zo van zoete parfums hou :)

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Wat een fijne favorieten! La Vie Est Belle heb in inmiddels al 3 keer gehad (ja, echt schandalig eigenlijk) en blijft zo heerlijk. En nu zie ik je nieuwe lay-out pas goed op mijn laptop. Hij is echt super prachtig geworden! *I'm jealous hihi* <3

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een fijne favorieten! Ik ben wel benieuwd naar de Kiko lip primer :)

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk zeg! Dankjewel!

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuk! Ik heb die van MAC nog nooit geprobeerd dus ik kan hem helaas niet vergelijken!

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens. Dankjewel!

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi, dankjewel!

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ik ben juist gek op zoete parfums haha.

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, gaat snel hé haha. Aw dankjewel!

 
Op 31 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Er komt ooit een review online haha.

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een mooie producten Britt! Dit kan ook zo mijn lijstje zijn, het lakje van Essie lijkt me erg mooi!

 
Op 01 februari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Geen wonder dat dit je favorieten zijn, het is allemaal zo mooi! Het lakje van Essie en het chocolate palette <3

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Priscilla zei...

Wat leuk dat je nu ook maandelijks je favorieten gaat laten zien. Ik vind dit soort artikelen altijd heerlijk om door te lezen. Wat heb je een prachtige favorieten, La vie Est Belle is zo lekker. Die van mij is helaas al op..

 
Op 01 februari, 2016 , Anonymous Janneke | Crafty Time zei...

Dat lijken me erg fijne producten! Die lipstick is echt prachtig... Je maakt trouwens echt mooie foto's!

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, deze producten passen inderdaad bij je!

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha, dankjewel!

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, zo leer je ook nieuwe producten kennen! Ah nee, snel een nieuwe kopen haha!

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief van je, dankjewel!

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Daphne zei...

Aaah dat chocolate palette zou ik zo graag ook nog willen! En La vie est Belle; altijd goed <3

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Snel aanshaffen! Haha, ik wist dat je zoiets ging zeggen!

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Oeh Merh wil ik al zo lang!
Wat een mooie foto's trouwens

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik raad hem in ieder geval aan! Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage