<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Swing in to Spring with Esprit!

2 april 2016

Swing in to Spring with Esprit!


Rond struinen op internet, opzoek gaan naar nieuwe lente items? Dat blijf ik leuk vinden. Ik bezoek zelf altijd sites zoals H&M, Bershka en Forever21 maar aangezien wij hier in het winkelcentrum een prachtige Esprit winkel hebben leek het mij leuk om ook op Esprit te kijken en geuss what? Zij hebben echt super leuke items! Ik heb twee heerlijke lente outfits voor jullie gemaakt! 


Maxi Dress €49,99 // Zonnebril €69,90 // Ketting €14,99 // Horloge €69,90 // Spijkerjasje €59,99 // Sneakers €69,99

Één van mijn favoriete lente items zijn toch echt wel maxi jurken. Maxi jurken zitten zo onwijs lekker en zijn ook nog is lekker luchtig. Ik vind het leuk om mijn maxi jurken met spijkerjasjes te combineren. Aangezien het soms nog iets te koud is voor teenslippers koos ik voor leuke gympen. Nog een aantal accessoires erbij en je outfit is compleet! 

Top €39,99 // Riem €19,99 // Broek €49,99 // Sleehakken €69,99 // Vest €69,99 // Ketting €36,99

Ben je niet zo van de jurkjes en rokjes? Dat is prima. Je kan ook hele leuke outfits maken met een broek! Zo koos ik voor een schattig, kanten topje met daaroverheen een zalm kleurig vestje. Om deze outfit niet al te girly te maken koos ik nog voor een blauwe riem en blauwe sleehakken die nog is leuk matcht met deze ketting. 

Shoppen jullie wel is bij Esprit?

liefs, Brittany

Labels:

16 reacties:

Op 02 april, 2016 , Anonymous Tineke zei...

Het vest en spijkerjasje zijn geweldig!
Liefs

 
Op 02 april, 2016 , Anonymous withlovefromS zei...

Mooie outfits heb je samengesteld!

 
Op 02 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik word zo blij van pastel kleurtjes <3

 
Op 02 april, 2016 , Blogger HosteSarah zei...

Esprit is zo'n winkel die ik al wel eens durf te vergeten. Wat best jammer is, want ze hebben er altijd wel leuke dingen. Meteen nog eens een kijkje gaan nemen op de webshop.

 
Op 02 april, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

die roze sneakers, love it! hele leuke items! fijn weekend x

 
Op 02 april, 2016 , Anonymous Amy zei...

Deze post is echt niet goed voor m'n portemonnee, haha! Ik ben gek op de kleding van Esprit en deze items schreeuwen echt 'lente' :D

 
Op 02 april, 2016 , Blogger Maris zei...

Ik heb nog nooit gewinkeld bij Esprit, maar ik ga er eens zeker kijken! Ze hebben er zulke mooie items. Ik vind de tweede outfit echt heel erg mooi, vooral de ketting vind ik tof!
liefs

 
Op 03 april, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Hele leuke items hebben ze!
Ik ben nog niet bepaald voorbereid op leuke lente kleurtjes maar hopelijk binnenkort wel :)

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik ook! <3

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, ik vergeet hem zelf ook heel vaak!

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Tof zijn ze hé!

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha, sorry! <3

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, je moet zeker een kijkje nemen! Dankjewel.

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, dat hoop ik ook!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage