<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Waarom jij ook je dromen moet volgen!

23 maart 2016

Waarom jij ook je dromen moet volgen!


Al 6 maanden lang ben ik één van mijn dromen aan het waarmaken. Werken in Disney is echt een dream come true. Ik ben mijn droom bijna niet gaan volgen omdat ik dacht dat ik het niet zou kunnen maar kijk waar ik nu sta. Ik heb de tijd van mijn leven en geniet er volop vaan. Jullie moeten jullie dromen ook gaan volgen en vandaag vertel ik jullie waarom!

Zelvertrouwen | Het geeft je echt een boost als je achter je dromen aangaat. Zodra je de moed bij elkaar hebt verzameld geeft het je echt een fijn gevoel. Je hebt dan opeens zoveel zelf vertrouwen. Natuurlijk moet je niet opgeven hoeveel tegenslagen er soms ook kunnen zijn. Deze dingen moet je niet naar beneden halen maar juist sterker maken!

Voldaan | Het geeft je zo een voldaan gevoel, alsof je alles aan kan. Zodra je de eerste stap zet voelt het al goed. Twijfelen moet je dan niet meer doen. Gewoon je hart volgen!

Grote voorbeeld | Je bent dan voor een heleboel mensen opeens hun grote voorbeeld. Doordat jij je dromen hebt gevolgd gaan mensen echt naar je opkijken. Ze vertellen je dan dat ze trots op je zijn en ook dit geeft je weer een hoop zelfvertrouwen!

Anderen inspireren | Doordat jij je dromen gaat volgen ben je niet alleen een grote voorbeeld voor mensen maar ook nog is een inspiratiebron voor ze. Hierdoor kan jij mensen ook inspireren om achter hun dromen aan te gaan (zoals ik nu in dit artikel doe haha).

Één keer, nooit meer | Sommige dingen gaan je maar één keer lukken of heb je alleen nu op het moment tijd voor en later misschien niet meer, ga er dan nu achter aan! Je wilt er later echt geen spijt van hebben toch? Misschien is jouw droom juist iets wat je leven helemaal gaat veranderen. YOLO!

Time flies when you're having fun | Als je iets doet waar je niet van houdt duren de dagen, weken en jaren alleen maar langer. Geniet je juist ergens van, dan heb je echt de tijd van je leven en weet je niet eens meer welke dag het is laat staan welk jaar haha!

Niemand gaat het voor je doen | Te lui om je dromen te volgen? Sorry, maar het is iets wat je zelf moet doen en niet iets wat iemand anders voor je kan doen. Misschien word je juist door je droom minder lui en zul je meer bereiken in het leven!

Happy | Door je dromen te gaan volgen word je blij en je wordt alleen maar blijer zodra ze uitkomen! Voor iedereen die zei dat het je niet zou lukken, bewijs ze even het tegendeel en laat zien hoe gelukkig jij bent!

Ben jij al bezig met je dromen volgen?

liefs, Brittany

Labels:

21 reacties:

Op 23 maart, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een mooi stukje heb je geschreven, zo waar! Iemand die een doel heeft en zijn dromen volgt vind ik echt super. Ik heb zelf wel dromen, moet er maar eens hard voor gaan werken, haha!

 
Op 23 maart, 2016 , Anonymous Jennifer zei...

Ben het helemaal met je eens! Vroeger was het trouwens ook mijn droom om in Disney te werken, als een Disney figuur. Tot ik er achter kwam dat je goed moest kunnen dansen en audities moest doen en zo. Wist ik veel! Ik dacht iedereen kan dat gewoon hahaha. Inmiddels heb ik een nieuwe droom gevonden, en ik probeer daar elke dag aan te werken. Op dit moment is het een beetje lastig, maar mijn blog helpt er ook bij om er aan te werken

 
Op 23 maart, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wat een onwijs mooi en inspirerend artikel om te lezen Britt! Ik vind het zo fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt bij Disneyland! En ik ben het helemaal met je eens dat iedereen zijn droom zou moeten volgen! Life is to short to waste time!

 
Op 23 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dat is even iets wat mij aan het denken zet.. ik wil van alles maar het komt er gewoon nooit van. Mooi artikel Britt!

 
Op 23 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuk artikel en ben het helemaal met je eens. Je kan echt trots op jezelf zijn dat je deze stap hebt genomen!

 
Op 23 maart, 2016 , Blogger Marushi zei...

Leuk stukje! En ik ben het helemaal met je eens! Voor mij is het een beetje moeilijk want ik heb zoveel dromen haha. -x-

 
Op 23 maart, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Heel leuk geschreven meid ik had pas ook zo'n artikel, altijd handig om een doel en een droom te hebben liefs

 
Op 23 maart, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Hoe je het hier omschrijft, zo voel ik me ook echt over mijn stage van een paar jaar geleden in Amerika. Het kan zo ontzettend veel doen met mensen en ik raad het inderdaad ook iedereen aan! Zo een kans krijg je nou eenmaal niet heel vaak en wanneer je dan toch de mogelijkheid hebt, moet je het zeker doen!

 
Op 23 maart, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Wauw, dit artikel inspireert mij opeens enorm om de dingen te doen om mijn dromen waar te maken. Zo leuk geschreven!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Inderdaad, hard werken!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dat is helemaal niet waar! Je hoeft helemaal niet goed te kunnen dansen! Er is inderdaad een dans ronde maar dat is om te kijken wie er wel kunnen dansen maar het is niet nodig! Gelukkig heb je wel een nieuwe droom gevonden!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel Svenja! Life is way to short, heb je helemaal gelijk in!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gewoon doen Simone! Dankjewel!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw super lief, dankjewel!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Bedankt! Gewoon eentje kiezen en daarmee beginnen!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Dat is inderdaad handig!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Precies! Ik ben het helemaal met je eens!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw vind ik echt fijn om te horen! <3

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Dit is zóo inspirerend! Ik kan helaas door mn crps niet zo makkelijk naar het buitenland, maar ik ben nu wel een bedrijf met hun social media aan het helpen, wat k ongelooflijk leuk vind!

 
Op 28 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Fijn om te horen!

 
Op 29 maart, 2016 , Anonymous Florentine zei...

Wat onwijs gaaf dat je in Disneyland werkt!!!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage