<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Favorieten van Maart

6 april 2016

Favorieten van Maart

Wij hebben afscheid genomen van maart en wij hebben april welkom geheten. Ja ja, wij zijn alweer aan het vierde maandje begonnen! Ik heb in maart weer veel mooie producten gebruikt die ik natuurlijk weer met jullie wil delen. Uiteindelijk heb ik 7 producten uitgekozen die deze maand in de spotlight mogen staan!

Ik wil beginnen met mijn favoriete lipstick van afgelopen maand. Dat is by far Brave van Mac. Ik heb afgelopen maand deze lipstick met heel veel liefde gedragen. Het is een hele mooie nude kleur die bij ontzettend veel looks past. Perfect dus!

Nog een lip product die ik afgelopen maand heb gebruikt is deze lip potlood in de kleur Wild Cherry van Gosh. Het is een prachtige lip potlood die je met heel veel verschillende lipsticks kunt dragen. Tot nu toe vind ik hem het mooist samen met Mehr van Mac. 

Deze maand staan niet 1 maar liefst 2 Mac producten in de spotlight. Jullie hebben net al mijn favoriete lipstick gezien maar Burgundy Times Nine is momenteel mijn favoriete oogschaduw palette. De kleuren zijn prachtig en je kan ze makkelijk met elkaar combineren. 

Mijn geliefde liquid eyeliner kon natuurlijk ook niet ontbreken. Ik gebruikte eerst altijd een liquid eyeliner van Essence totdat ik deze beauty van NYC tegen kwam. Ik gebruik hem nu zeker al een jaar (niet hetzelfde potje, heb hem vaak opnieuw gekocht) en zou echt niet meer zonder kunnen! Het kwastje is lekker dun en maakt gemakkelijk mooie strakke lijntjes. 

Toen ik naar Nederland ging wilde ik niet al te veel spullen mee, ook qua make-up en toen kwam deze Face Form contouring en blush palette in de kleur Light 373 van Sleek erg goed van pas! Deze palette bevat een prachtige bronzer, highlighter en blush die in combinatie echt geweldig staan! Zeker een aanrader voor mensen die veel reizen!

Ik heb afgelopen maand mijn nagels wel een beetje laten luchten maar eind maart kon ik het niet meer aan en heb ik eindelijk weer mijn nagels gelakt. Ik heb de kleur Go Ginza van Essie op gedaan. Deze kleur blijf ik prachtig vinden, nu al helemaal omdat de lente eraan komt!

Als laatst wil ik nog mijn favoriete luchtje van maart met jullie delen. Nu dat de lente eraan komt pak ik graag weer mijn Victoria's Secret luchtjes erbij. Afgelopen maand heb ik daarom Love Spell er vaak bij gepakt. Deze luchtjes gaan zo lang mee. Ik heb hem heel vaak gebruikt maar er is al amper wat uit het potje. Love it!

Wat was jouw favoriete product van afgelopen maand?

liefs, Brittany

Labels:

11 reacties:

Op 06 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuk om te zien! Dat palette van Sleek is zooooo mooi <3

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ja ik vind hem ook erg fijn!

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Janne zei...

Mooie items! De kleur van de nagellak is geweldig, perfect voor de lente :)

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Mooie favoriete heb je! Brave is een erg mooie kleur

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Oeh hele mooie favorieten!
Go Ginza & Brave staan nog erg hoop op mijn wishlist..

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Bo zei...

Leuke favorieten! Het blush palette ziet er zo leuk uit. Ik heb de mac lipstick Brave ook, hij is zo mooi he! Ik kan er ook geen genoeg van krijgen :)

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Helemaal mee eens!

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Snel kopen, i love them!

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. De palette is een groot favoriet, net zoals Brave!

 
Op 07 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooie favorieten!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage