<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Dingen waar ik goed in ben maar niet wil..

8 april 2016

Dingen waar ik goed in ben maar niet wil..

Het is weer is tijd voor een persoonlijk artikel. Vandaag wil ik het met jullie over dingen hebben waar ik echt heel goed in ben maar waar ik helemaal niet goed in wil zijn. Misschien snappen jullie echt helemaal niks van die zin maar na het lezen van mijn artikel zullen jullie het wel begrijpen!


Uitstellen | Hier ben ik echt té goed in wat natuurlijk echt té slecht is. Ik ben bijvoorbeeld heel goed in het uitstellen van de afwas doen. Wat heb ik daar toch een verschrikkelijk hekel aan zeg. Soms laat ik het echt gewoon dagen staan in de hoop dat de bordjes zichzelf gaan wassen. Helaas, is nooit gebeurd..

Vroeg wakker worden | Uitslapen bestaat niet in mijn woordenboek. Het maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga, ik word altijd voor 10 uur wakker. De dagen die ik tot 10 uur of later heb uitgeslapen zijn volgens mij op 1 hand te tellen..

Bitchy | Pfoe, wat heb ik een hekel aan mijn hormonen zeg. Door mijn vrouwelijke hormonen kan ik echt zó ontzettend bitchy zijn tegen de mensen waar van ik hou. Ik doe het niet expres, ik kan er gewoon helaas niks aan doen. Zo irritant!

Lui | Ik vind het leuk om dingen te doen en kijk er ook altijd ontzettend naar uit maar zodra het erop aan komt kan ik zo ontzettend lui zijn. Ik kijk altijd uit naar mijn vrije dagen waar ik uiteindelijk alleen maar in mijn kamer zit YouTube video's te kijken. Zo zonde!

Junk food | Elke dag denk ik weer ik ga gezond eten maar dan zie ik een lekker taartje, chocolaatje, snoepje of iets dergelijke en weg is die gedachten! Het word afvallen moet ook echt de weg naar mijn woordenboek vinden!

Waar ben jij goed in maar eigenlijk niet wil?

liefs, Brittany

Labels:

9 reacties:

Op 08 april, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Haha, 10 uur is voor mij echt mega lang uitslapen.. Ik ben dan ook wel iedere dag om 6 uur al wakker ;-)! Ik ben dus goed in vroeg opstaan, iets wat ik eigenlijk niet wil ;-)!

 
Op 08 april, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Hahaha geweldig om te lezen, en ze zijn voor mij allemaal herkenbaar. Ik ben precies zo, wat erg eigenlijk haha!

 
Op 08 april, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Urgh, dat junkfood eten daar wil ik ook niet zo goed in zijn... vooral chips kan ik niet weerstaan!

 
Op 08 april, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Hahaha leuk om te lezen! Sommige dingen zijn herkenbaar maar sommige ook weer niet. Zo kan ik namelijk best goed uitslapen, haha! Al was dit 'vroeger' makkelijk tot 1 uur en is dit nu wel vervroegd naar 10 uur :)

 
Op 08 april, 2016 , Blogger Loïs zei...

Hahah, ik kan soms ook zo bitchy zijn. ;)

 
Op 08 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha ja die hormonen mogen van mij ook wel eeuwig op vakantie ;)

 
Op 08 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Uitstellen.. Ik ben schuldig! Dat is echt het grootste wat ik totaal niet zou willen hebben.

 
Op 08 april, 2016 , Blogger Marushi zei...

Hahah hier kan ik me best in vinden, bitchy gedrag, en soms lui zijn nog wel het meest! -x-

 
Op 08 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hahhaahha sommige dingen zijn wel herkenbaar hoor dus je bent niet alleen x

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage