<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MOVIE MONDAY IS BACK!

21 maart 2016

MOVIE MONDAY IS BACK!


6 maanden geleden uploaden ik voor het laatst een YouTube video, maar nu heb eindelijk iets gevonden waardoor ik mijn video's weer kan editen en ben dus gelijk achter mijn camera gaan zitten om een YouTube video voor jullie te maken! Het is eigenlijk meer een update voor de mensen die mijn blog niet volgen maar tóch wilde ik hem hier ook online gooien. Veel kijk plezier!

Kan je mijn video niet zien? Klik dan hier. 

Wat voor video's willen jullie zien?

liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 21 maart, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Yaaay weer een video! Maar wow, dat het gewoon alweer zes maanden geleden is.. Wat vliegt de tijd zeg. En wat chill, disney korting!

 
Op 21 maart, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Jaaaaaaa vaker doen <3 je doet het zo leuk!

 
Op 22 maart, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Wauw, de tijd gaat snel! Maar wel heel erg leuk :D

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja de tijd vliegt echt haha. Disney korting is inderdaad erg fijn!

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel! <3

 
Op 25 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage