<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: I Heart Makeup | I Heart Chocolate palette

13 januari 2016

I Heart Makeup | I Heart Chocolate palette



Als er één ding is waar ik verslaafd aan ben is het chocola wel. Toen ik een chocolade reep van mijn schoonouders openmaakte met Kerst was ik dus intens blij. Toen ik de chocolade reep beter bekeek zag ik dus dat het geen normale chocolade reep was maar een make-up palette! Nu ben ik natuurlijk ook gek op make-up dus dit vond ik de perfecte combinatie!

Mijn buik begint al te rammelen bij het zien van deze foto. Als ik deze palette op tafel zou zien liggen dan zou ik er een hap van proberen te nemen, zo echt en lekker ziet het eruit. I Heart Makeup heeft een goedkopere versie gemaakt van de Chocolate Bar van Too Faced. Voor alle budget liefhebbers is dit natuurlijk erg fijn. 

In het palette zitten er dus 16 oogschaduws. 2 van de 16 oogschaduws nemen iets meer beslag in. Die zijn namelijk 2 keer zo groot als de rest van de oogschaduws. Ze hadden er dus makkelijk 18 kleurtjes van kunnen maken maar net zoals de Too Faced palette hebben ze de highlighters twee keer zo groot gemaakt. 

Bovenste rij : 
You need love - Piece me together - One more piece - Love torn - Stolen chocolate
Swatches van de eerste rij. Ik ben er best wel tevreden over. De tweede en vierde oogschaduws zijn ontzettend korrelig wat natuurlijk voor fall out kan zorgen maar de pigmentatie is wel gewoon erg goed. 

Middelste rij :
Thank friday - More! - Pleasure girl - Meet chocolate - Unforgivable - Love divine
Ook bij het tweede rijtje ben ik tevreden over de pigmentatie. Je hoeft er maar één keer over heen te gaan en je hebt al genoeg oogschaduw op je kwastje. De laatste twee kleurtjes zijn iets korrelig uit  maar het is nog prima te doen. 

Onderste rijtje : 
Smooth criminal - Chocolate love - You need more - What a way to go - Endorphins ready!
Vooral het onderste rijtje spreekt mij echt ontzettend aan! De kleurtjes zijn prachtig en super goed gepigmenteerd. De eerste drie kleurtjes zijn mijn favoriertjes. 

Nu ben ik nog steeds geen held in foto's maken van ooglooks. In het echt zien ze er altijd mooier uit dan op foto's. Hebben jullie daar misschien tips voor? Ik heb dus twee looks gemaakt met die palette. De eerste is meer een neutrale look en de tweede is iets heftiger. Je kan met dit palette onwijs veel verschillende soorten ooglooks maken. 

De I Heart Chocolate palette is een grote favoriet geworden. Er zitten prachtige kleurtjes in waar je onwijs veel verschillende soorten ooglooks mee kan maken. Dat is natuurlijk een dikke plus punt. Ik heb hem voor kerst gekregen en ik vind het onbeschoft om de prijzen van mijn cadeaus op te zoeken maar ik las wel ergens dat hij rond de €10,00 kost wat ik zelf een mooi prijsje vind. 

Krijgen jullie er ook trek door?

liefs. Brittany

Labels:

32 reacties:

Op 13 januari, 2016 , Anonymous Femke | La Femme Fem zei...

Ik heb dit palette niet, maar ben wel gek op het merk I <3 MAKEUP. Ze hebben zulke fijne, betaalbare, kwalitatief goed items! Dit palette lijkt me ook weer zo fijn!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Darina zei...

Dit is een hele smakelijke palette! Met hele mooie kleurtjes en leuke naamgeving.

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wauw mooi! Ik vind vooral die tweede ooglook waarin je die burgundy-achtige kleur hebt gebruikt echt onwijs mooi. Staat heel mooi bij je ogen vind ik ook!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Cheeks zei...

Wat een mooie palette! Echt mooie kleuren en heel fijn dat de highlighters zo groot zijn :)

 
Op 13 januari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Mooi en fijn is 'ie he! Ik heb er ook eentje liggen :)

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Heel mooi! Ik heb zelf de witte chocolade variant, maar deze zou ik ook nog graag willen hebben. Zitten erg mooie kleurtjes in :) x

 
Op 13 januari, 2016 , Anonymous Saskia zei...

Inderdaad zijn de eerste vier heel korrelig, de rest ziet er wel super uit. Ik vind je ooglook echt prachtig hoor, ook op foto :)

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

het is ook een van mijn favoriete palette's! erg fijne kleuren liefs x

 
Op 13 januari, 2016 , Anonymous Romy zei...

Na het lezen van deze review heb ik ineens zo'n spijt dat ik hem niet meegenomen heb bij de Kruidvat! De kleurtjes staan je geweldig Britt! ♡

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Desiree Wanders zei...

Wat een mooi palette is het he! Ik ben er helemaal gek op! <3

 
Op 13 januari, 2016 , Anonymous Simoon zei...

Dit palette is zo mooi. Why heb je eigenlijk nog zulke zomerse profielfotos? Een beetje afwisseling zou ook leuk zijn.

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Jawel hé! <3

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje lieverd!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja het is inderdaad fijn!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Zeker wel!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik wil ook de witte! Haha.

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuk om te horen!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw haha! Lief van je!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Me too!

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje. Ik heb geen foto's van nu die ik mooi genoeg vind als profiel foto haha.

 
Op 13 januari, 2016 , Blogger Glamview zei...

Wat een prachtig palette, vooral de kleuren combinaties. <3

 
Op 14 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 14 januari, 2016 , Anonymous Mandy zei...

Dit palette wil ik al zo lang hebben, ik vind 'm echt fantastisch! Mooie kleuren en het ziet er kwalitatief goed uit. Trouwens ook erg mooie productfoto's :)

 
Op 14 januari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

heb hem zelf ook,hij is best mooi!

 
Op 14 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Kopen dus haha! Dankjewel!

 
Op 14 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Vind ik ook haha.

 
Op 14 januari, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Ah ik heb deze ook, maar gebruik m echt gewoon nooit.
Zonde want als ik m zo zie dan vind ik m toch wel erg mooi

 
Op 14 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Je moet hem gewoon vaker erbij pakken!

 
Op 16 januari, 2016 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Prachtige palette!

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage