<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: H&M | Marble print iPhone case

29 januari 2016

H&M | Marble print iPhone case




Ik weet precies wat jullie allemaal denken ; alweer een telefoon hoesje? Voor kerst kreeg ik namelijk het perfecte telefoonhoesje, het lijkt op een spiegel en hoewel hij prachtig is is hij niet altijd even praktisch. Hij is hartstikke groot en past dus niet in mijn broekzak. Ik wilde een hoesje die ik om mijn telefoon heen kon doen voor als ik geen tas mee nam en vond toen het perfecte telefoonhoesje bij de H&M! 

Dit hoesje was alleen beschikbaar voor de iPhone5 en laat het nou zó toevallig zijn dat ik de iPhone5 heb! Ik durfde niet naar de prijs te kijken omdat marble print helemaal in is dacht ik dat hij best prijzig zou zijn. Met trillende vingers en bezweten handpalmen draaide ik het pakje om.. hij kosten maar €6,99! Die neem ik mee!

Ik vind marble print leuk maar het kan soms ook too much zijn maar dit hoesje is gewoon perfect. Het printje is erg subtiel en ergens ook wel klassiek. Helaas beschermt hij je beeldscherm alleen niet, als je hem laat vallen ben je gewoon de pineut. Mijn tip? Laat hem gewoon niet vallen. 

Ja, ik vind hem leuk. Heel erg leuk zelfs! Nu moeten alleen de trillende vingers en bezweten handpalmen niet terug komen want mijn telefoon laten vallen wil ik nu zeker niet! Ik neem aan dat dit hoesje niet alleen hier in de H&M in Frankrijk te koop is dus ben jij jaloers geworden na het zien van dit hoesje? Ren dan zo snel mogelijk naar jouw dichts bijzijnde H&M om te kijken of jij hem ook kunt scoren! 

Wat vinden jullie van marble print?

liefs, Brittany

Labels:

18 reacties:

Op 29 januari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Je ziet die print tegenwoordig erg veel; én hij is zo leuk! Mooi hoesje Britt!

 
Op 29 januari, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Je hoesje is zo tof <3 Marble is always a good idea!

 
Op 29 januari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Ben gek op marble, super mooi hoesje!

 
Op 29 januari, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Wat een tof hoesje!! Love Marble!

 
Op 29 januari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Hij is heel erg leuk!

 
Op 29 januari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Prachtig hoesje! You gotta love marble. En nog voor een leuk prijsje ook! Gelukkig heb ik al een marble hoesje voor mijn iPhone6. Vooral nu is lees dat deze er alleen voor de iPhone5 is. Hele mooie foto's ook! <3

 
Op 29 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wauw zo leuk he

 
Op 30 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 30 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi dankjewel!

 
Op 30 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 30 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 30 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 30 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah dat is fijn dat jij er ook eentje hebt kunnen scoren! Dankjewel!

 
Op 30 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, zeker!

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Glamview zei...

Tof hoesje britt!

 
Op 01 februari, 2016 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Marble print blijft prachtig!

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Mee eens!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage