<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag | Update

5 januari 2016

Disney Dinsdag | Update


Het is weer dinsdag en jullie weten inmiddels wel wat dat betekent, toch? Inderdaad, Disney Dinsdag! Dit is mijn eerste Disney Dinsdag artikel van 2016 en ik vond het weer is tijd voor een update. Mijn laatste update posten ik namelijk alweer 2 maanden geleden dus jullie zijn waarschijnlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden. Ik zou zeggen ga er maar lekker voor zitten want ik heb wel een aantal dingen die ik jullie graag wil vertellen.

Loving life.
Net zoals al mijn andere updates begin ik weer met hoe ik mij voel en of ik het nog naar mijn zin hebt. Dit kunnen jullie ook in elke update verwachten aangezien het elke maand kan veranderen. In de afgelopen 2 maanden is er eigenlijk niks veranderd op dit gebied. Ik heb het nog steeds héél erg naar mijn zin en wat vliegt de tijd voorbij zeg! In mijn vorige update vertelde ik jullie dat ik voor iets heel gaaf ben uitgekozen en ik ben nog steeds ontzettend blij dat ik ervoor werd uitgekozen. Helaas is morgen mijn laatste dagje en daarna moet ik helaas afscheid nemen van alle leuke mensen die ik tijdens dit project heb leren kennen. Wat ik wel ontzettend leuk vind is dat ik heel veel parade shifts op mijn planning heb staan en aangezien ik nog maar één keer in de parade heb mogen dansen vanwege dit project heb ik er echt onwijs veel zin in.

Cast member party.
Als leukigheidje van Disney voor kerst was er een cast member party georganiseerd. Bij de meeste bedrijven huren ze bijvoorbeeld een zaaltje af met en een leuk bandje of iets maar bij Disney gaat dat iets anders. Alle cast members kregen twee tickets voor Disneyland Parijs. Het park ging eerder dicht zodat wij met z'n alle erin mochten. Het was drukker dan ik had verwacht. Er zijn zo een 15,000 mensen die in Disney werken dus had het eigenlijk ook wel kunnen verwachten. Gelukkig was deze party over 3 dagen verspreid dus wij stonden gelukkig niet met zo een 30,000 man in het park ! Samen met een gezellig groepje mensen hebben wij zoveel mogelijk gedaan binnen deze uurtjes die wij in Disney mochten besteden. Als laatst gingen wij in de Rock 'n Rollercoaster waar wij zo een kwartier in vast hebben gezeten. Het karretje wilde niet meer verder dus er kwamen mannetjes ons bevrijden en via backstage kwam wij weer veilig het park in maar toen wij eenmaal uit de attractie waren was het alweer afgelopen en gingen wij allemaal weer naar huis.

Vriendinnetjes.
Zoals jullie weten heb ik hier mijn groepje meiden. Ons groepje wordt alleen helaas steeds kleiner en kleiner en vanaf 7 januari blijven wij nog maar met z'n tweetjes over. De meeste mensen hebben namelijk een contract maar tot 7 januari en hierdoor moeten wij dus helaas afscheid van ze nemen. De weken daarna zullen waarschijnlijk ontzettend moeilijk zijn omdat ongeveer 70% van de mensen die ik ken 7 januari weggaan. Het zal echt heel raar zijn om ze niet meer bijna dagelijks te zien en dat maakt mij ook echt heel verdrietig. Gelukkig heb ik Carlene nog, die heeft hetzelfde contract als mij dus dat komt helemaal goed.

Vriendje en schoonouders.
Ik had mijn vriend zo een 2 maanden niet gezien. Wij zijn nog nooit zo lang van elkaar weggeweest en ik ben echt ontzettend trots op ons! Hoe moeilijk wij het ook vonden hebben wij het toch volgehouden en zijn wij hierdoor alleen maar sterker geworden als stel. 30 december was het eindelijk zo ver, mijn vriend en schoonouders kwamen! Wij spraken af in Disney zelf en ik was dol gelukkig toen ik ze eindelijk weer zag. Ik sprong in mijn vriend z'n armen en wilde hem nooit meer los laten. Mijn schoonmoeder was zo blij dat ze een aantal traantjes heeft gelaten, te lief! Zij bleven tot 2 januari dus ik heb heerlijk oud en nieuw met ze mogen vieren wat natuurlijk geweldig was. Wij hebben oud en nieuw in Disney zelf gevierd en hebben om 12 uur de bibidi-bobidi-boom vuurwerk show mogen zien. Helaas was het feestje snel afgelopen omdat ik de volgende dag gewoon weer om half 9 moest werken. Afscheid nemen na deze 4 dagen was weer moeilijk maar gelukkig zijn wij alweer plannen aan het maken voor volgende maand!

Hoe vaak willen jullie updates over Disney lezen?

liefs, Brittany

Labels:

16 reacties:

Op 05 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat heb je toch een onwijs mooie tijd achter de rug! Afscheid nemen is altijd een beetje lastig, maar er komt vast snel weer iets moois op je pad!

 
Op 05 januari, 2016 , Blogger Esmee van der Meer zei...

Heel fijn om zo'n artikel te lezen. Lijkt me ook een fijne boost voor jezelf om over een tijdje terug te lezen!
XOXO esmee

 
Op 05 januari, 2016 , Blogger Daphne zei...

Woooow werken er ZOveel mensen in Disney; ik had geen idee! En het lijkt me zo moeilijk om afscheid te moeten nemen van je groepje en nog maar met z'n tweeen over te blijven :(

 
Op 05 januari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Jammer dat heel veel mensen alweer bijna weggaan maar bekijk het zo dat betekend ook dat er weer mensen komen en dat je weer genoeg vriendinnen kan maken. Ik snap heel goed dat het verdrietig is maar je komt er wel doorheen samen met het andere meisje! Leuk dat je samen met je vriend en je ouders oud&nieuw gevierd hebben en dat jij en je vriend het zolang al uithouden zonder elkaar!

 
Op 05 januari, 2016 , Anonymous Lies zei...

Ik denk er al enkele jaren aan om ook in Disney te gaan werken, al was het maar voor eventjes. Dus deze updates vind ik echt heel erg leuk om te lezen!
www.precieslies.weebly.com

 
Op 05 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, komt allemaal wel goed, denk ik haha!

 
Op 05 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 05 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha ja, maar je hebt natuurlijk mensen bij attracties, in winkels, in de hotels. Dus het is eigenlijk best logisch haha.

 
Op 05 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Je hebt helemaal gelijk meis. Dankjewel <3

 
Op 05 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Come on and join the club!

 
Op 05 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Het is idd erg lastig als er zoveel mensen weggaan en dan nog maar met een paar over bent!

 
Op 05 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dat is het zeker.

 
Op 06 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wauw, wat ongelooflijk cool dat je bij Disney werkt! Lijkt me echt een droom.
Leuke blog heb je! Alles ziet er zo mooi uit, ik ga je zeker volgen!

http://lafinesseblog.wordpress.com

 
Op 06 januari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wow wat een medewerkers heeft Disneyland! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers dat je daar werkt, wat een ervaring voor jou zeg. Ik zou het super vinden als je door gaat met het delen van je Disney verhalen. Ik houd echt van Disney en ging er vroeger aaaltijd naar toe. Leuk om er dan nu nog eens over terug te lezen. Nog een fijne tijd daar Brittany! <3

 
Op 06 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief van je, dankjewel! <3

 
Op 06 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Fijn om te horen, ik blijf jullie op de hoogte houden. Dankjewel meis! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage