<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: NEW IN | Poncho

18 december 2015

NEW IN | Poncho

Een tijdje geleden werd ik benaderd door een hele leuke webshop genaamd Twinkeltje. Zelf had ik er nog nooit van gehoord maar ik ben ontzettend blij dat ik deze samenwerking aan ben gegaan want het is echt een té gekke webshop met onwijs leuke en betaalbare dames kleren. Ik mocht een item uitzoeken en koos toen uiteindelijk voor een prachtige poncho. 

Dit zijn niet mijn mooiste foto's maar het gaat natuurlijk niet om mij maar om de poncho. Deze poncho heeft een bijzondere soort van indianen aztec printje die ik er zelf zeer uniek uit vind zien. De fringes aan de onderkant maken hem echt af. Hij is lekker zacht. It's so fluffy I'm gonna die! Ik draag deze poncho over mijn jas voor net een beetje extra warmte want deze poncho is daar erg goed voor. Wat ik zelf het aller handigst vind aan deze poncho is dat hij gaatjes heeft waar je armen in kunnen!

Volgens mij was deze poncho zeer populair aangezien ik hem nergens meer op de webshop kan vinden. Dit moet jullie natuurlijk niet tegen houden om zelf een kijkje te nemen in de webshop. Bestel je je items op werkdagen voor 15:00 uur dan heb je ze de volgende dag in huis én vanaf 50 euro heb je gratis verzending! Je kunt er niet alleen kleren vinden maar ook schoenen en accesoires! Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Konden jullie Twinkeltje al?

liefs, Brittany
gesponsord

Labels:

10 reacties:

Op 18 december, 2015 , Blogger Darina zei...

Een hele mooie poncho! Ik ben dol op nieuwe webshops dus ga zeker een kijkje nemen

 
Op 18 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Mooie poncho! Ik heb er thuis zelf ook een paar, één uit Argentinië en een supermooie uit Colombia. Hier lopen zoveel mensen met een poncho, supermooi!

 
Op 18 december, 2015 , Anonymous Mariska zei...

Best wel gave poncho dit, hij ziet er ook heeeerlijk warm uit!

 
Op 18 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wauw wat is die gaaf!

 
Op 18 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ah leuk!

 
Op 18 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Poncho's zijn geweldig!

 
Op 18 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje, dat is hij zeker!

 
Op 18 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 19 december, 2015 , Blogger Francoise zei...

Leuke poncho!

http://www.byfrancoise.com/

 
Op 19 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage