<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: The most awkward blogpost ever!

23 september 2015

The most awkward blogpost ever!

Awkward is een serie die wij meiden volgens mij allemaal wel kennen. Die serie zit inderdaad vol gênante momenten maar jullie hebben vast ook wel is een keer een awkward moment meegemaakt, toch? Ik weet dat ik er al een hoop heb meegemaakt. Vandaag deel ik een lijstje met jullie van 10 awkward momenten die wij allemaal wel herkennen en waarschijnlijk ook meegemaakt hebben. Hoe awkward kan een artikel zijn? Lees snel verder om erachter te komen.

1. Nadat je je hebt voorgesteld aan iemand dat je meteen al diegene zijn/haar naam bent vergeten. Vanaf dat moment doe je er alles aan om er stiekem achter te komen hoe diegene ook al weer heet. Het is nog erger als je diegene wilt roepen of als je in een zin diegene zijn/haar naam moet zeggen.

2. Als je in gesprek bent met iemand maar je diegene telkens niet verstaat. Na 3 keer "Wat?" zeggen wil je het eigenlijk niet nog een keer vragen dus lach je maar een beetje en hoop je dat het geen vraag is.

3. Het is sowieso altijd awkward als je iemand tegen komt die je niet zo goed kent en in je hoofd zit te twijfelen of je diegene gedag moet zeggen. Het is nóg erger als je diegene binnen 10 minuten 3 keer tegen komt. Wat doe je dan op dat moment? Wéér glimlachen of misschien een flauw grapje maken? Who knows!

4. Het is altijd leuk als je jarig bent. Geef toe, wij genieten allemaal van heerlijke hapjes en leuke cadeautjes. Alleen wat doe je op het moment dat iedereen je toe zingt? Lachen, klappen, naar je taart staren omdat je zodra het zingen afgelopen is eindelijk de kaarsjes mag uitblazen of misschien zelfs mee zingen? Het is en blijft awkward.

5. Ik vind het zelf altijd zo erg en awkward als iemand mij herkent maar ik diegene niet. Soms herken je diegene zijn of haar gezicht wel alleen ben je zijn/haar naam vergeten maar soms heb je gewoon echt letterlijk geen idee wie die persoon is. Ik vind het ook altijd zo lullig tegenover diegene.

6. Als mijn vriend en ik naar de bioscoop gaan halen wij standaard popcorn en drinken. Bij de kassa maken wij altijd wel een praatje en zodra de persoon achter de kassa zegt : "Fijne voorstelling." zeg ik automatisch : "Jij ook!" euh.. awkward!

7. Daar loop je dan op straat en aan de over kant zie je een bekende. Je begint vrolijk te zwaaien totdat je erachter komt dat het een onbekende is. Wat nog erger is is als iemand naar jou zwaait, jij vrolijk terug zwaait en daarna erachter komt dat diegene naar de persoon achter je zwaaide.

8. In Nederland geeft iedereen standaard drie kussen. Dat weten wij allemaal wel maar soms wilt iemand een knuffel geven of maar één kus. Daar ga je dan voor de tweede kus terwijl diegene weg trekt. Het is nog erger als diegene een knuffel geeft en jij diegene daardoor een kus op zijn/haar oor geeft.

9. Geef toe, iedereen roddelt wel is. Ja, ook ik. Oeps. Soms wil je gewoon even iets over iemand kwijt en het is soms niet altijd even aardig. Roddelen is erg maar het is nog erger als je over iemand roddelt en diegene blijkbaar achter je staat. Ongemakkelijk! Hoe kom je daar onderuit?

10. En dan als laatst wanneer je met iemand aan het praten bent, een heel verhaal vertelt, en wanneer je op kijkt diegene niet luistert of nog erger diegene staat er niet meer. Daar sta je dan tegen een vreemde te praten over welke tampons je moet kiezen.

Welke awkward moment herkennen jullie?
 
liefs, Brittany

Labels:

9 reacties:

Op 23 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zo herkenbaar allemaal, en inderdaad zo awkward! Vooral nummer 2, 8 en 10.. Maar als mensen voor mijn verjaardag gaan zingen, vind ik dat juist niet awkward. Ik ga juist mee zingen, dansen en klappen want HEY ik ben dan jarig!

 
Op 23 september, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik had laatst een verjaardag van een goede vriendin van mij toen haar vader naast mij kwam staan en zei hey alexa hoe gaat het met je, lang niet gezien. Ik had wat gedronken maar desondanks kon ik niet op zijn naam komen dus reageerde ik maar. Ja gaat goed met u? Ik ben daarna snel naar mijn vriendin gelopen om te vragen hoe haar vader ook al weer heette...

 
Op 23 september, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

zo waar haha als ze mij toezingen vind ik dat vreselijk kan wel door de grond heen zakken de eerste of laatste kus van de drie kussen gaat soms bij mij vol op de mond.. zo gênant.

 
Op 23 september, 2015 , Blogger fleursophia zei...

Haha wat een leuk geschreven artikel! Heel herkenbaar allemaal!

 
Op 23 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha je hebt helemaal gelijk!

 
Op 23 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Awkward haha!

 
Op 23 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat is ook inderdaad gênant!

 
Op 23 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 26 september, 2015 , Anonymous Claudia zei...

Ooh die eerste heb ik met mijn vriend gehad. We hadden onszelf niet voorgesteld aan elkaar, maar ik heb vervolgens wel drie keer in een verhaal mijn naam genoemd. Maar aan het einde van het gesprek wist ik zijn naam helemaal niet. Ik heb via fb moeten achterhalen hoe hij nou eigenlijk heette

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage