<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn favorieten blogs op het moment

12 september 2015

Mijn favorieten blogs op het moment

Spam je blog artikelen? Ja, die vind ik hartstikke leuk omdat ik op die manier nieuwe blogs ontdek maar er zijn een aantal blogs die ik, ondanks alle blogs die ik volg, elke dag bezoek en deze blogs verdienen even een moment in de spotlight op BrittanyElizabeth.nl. Ik deel vandaag dus 5 van mijn favoriete blogs van op het moment.

Inspiiredbylife
Als eerst wil ik dat jullie Manon ontmoeten. Haar blog heet inspiiredbylife en het is een hele leuk blog vol beauty, fashion en lifestyle artikelen. Persoonlijk vind ik de reviews van Manon echt ontzettend leuk om te lezen. Ze zijn altijd erg duidelijk en door haar reviews wil ik altijd dingen zelf uittesten. Manon zelf is ook een hele lieve en zorgzame meid. Een echte topper!

La vie de Daphne
Haar blog naam verklapt het al, zij heet inderdaad Daphne. Daphne is een prachtige meid met een prachtige blog. Op La vie de Daphne kom je artikelen tegen over fashion, beauty, persoonlijke verhalen maar vooral haar fotografie is het kijken waard. Daphne maakt echt prachtige foto's waar zij zeker trots op mag zijn! Daphne, je bent echt een kanjer!

Happilyeverafter
Dan is het nu tijd voor de twee zussen van Happilyeverafterx namelijk Esther en Elise. Deze twee zussen zijn allebei erg gek op make-up en daar houd ik wel van. Zij hebben allebei hun eigen stijl en zo zie ik eigenlijk meteen van wie het artikel is voordat ik hem goed heb gelezen. Happilyeverafterx blijft maar groeien en dat hebben zij ook verdiend!

Living a lie
Het klinkt als een gekke naam voor een blog maar zoals Rebecca zelf zegt : iedereen leeft wel een beetje in een leugen. Dat is zeker waar, toch? Ook Rebecca maakt echt prachtige foto's en wow wat zijn haar artikelen soms grappig zeg! Aan haar blogjes te lezen is het echt een super spontane meid!

Visionary life
Last but not least Deisy van Visionary life. Deze meid is echt een inspiratie bron voor mij. Zij blijft altijd positief en weet volgens mij wel iedereen te inspireren met haar artikelen. Haar blog motto is niet voor niets : life is too short to not get inspired. Wat ik zelf het leukst vind op Deisy haar blog zijn haar tips. Ze zijn echt maar dan ook écht goed!

Wat zijn jullie favorieten blogs?
 
liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 12 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aaah wat lief dat je mij benoemd! <3 ben er stil van. En de rest van de bloggers zijn ook toppers.

 
Op 12 september, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Ik volg ze ook allemaal!

 
Op 12 september, 2015 , Anonymous CRVY zei...

Altijd leuk om nieuwe bloggers te ontdekken!

 
Op 12 september, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Ahh wat onwijs lief dat ik tussen deze mooie blogs mag staan!
Ik volg ze allemaal en vind het echt tof om ineens mijzelf te zien staan <3
dankjewel!

 
Op 12 september, 2015 , Blogger Rani / iamafashioneer.com zei...

Leuk zeg!

 
Op 12 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Super leuk om mijzelf en Esther terug te zien in je artikeltje, wat een compliment! Ik kende Daphne en Deisy nog niet, dus daar ga ik meteen even naar kijken. Mijn favorieten zijn denk ik toch Belle Vie Fashion en Glam And Glitters :)

 
Op 13 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Topper!

 
Op 13 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Vind ik ook :)

 
Op 13 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 13 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

<3. Dat zijn inderdaad ook leuke blogs!

 
Op 14 september, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

super leuk zeg dat je Elise en Esther ook noemt liefs

 
Op 14 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Het zijn toppers!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage