<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Geen movie monday meer?!

21 september 2015

Geen movie monday meer?!

Movie Monday is iets wat al een tijdje vast staat op brittanyelizabeth.nl en zelf vind ik het echt een leuk concept. Ik merk dat mijn video's steeds vaker bekeken worden en ik vind het echt super om video's voor jullie op te nemen. Helaas komt daar vanaf vandaag verandering in en dat vind ik zelf echt onwijs jammer. In dit artikel ga ik jullie uitleggen waarom er geen Movie Monday artikelen meer online komen.

 Movie Monday gaat niet weg omdat ik het niet meer leuk vind om video's op te nemen, want ik vind het nog steeds geweldig, maar omdat ik mijn video's niet meer kan bewerken. Mijn laptop heeft wel Windows Movie Maker maar zodra ik mijn video's in Windows Movie Maker open komt er een bruine gloed over mijn video's heen wat ik zelf echt niet mooi vind. Nu denken jullie vast dat dat leuk is een bruine gloed erover heen omdat ik dan bruiner lijk maar dat is niet het geval. Het ziet er meer uit alsof ik in elkaar ben geslagen. Ja, het is echt raar. Ik weet niet hoe dit komt en dat vind ik ontzettend vervelend. Ik wil geen video's uploaden die slechte kwaliteit hebben door zo een lelijke bruine gloed. Ik wil over een tijdje waarschijnlijk een MacBook kopen en zodra ik die heb ga ik zeker weten weer video's maken maar voor nu is dit gewoon helaas niet mogelijk. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en ik hoop dat jullie hierdoor alsnog geabonneerd blijven op mijn Youtube kanaal want ooit komen er weer video's online! Vanaf nu kunnen jullie op de maandag andere artikelen verwachten die met beauty, fashion of lifestyle te maken hebben. Als je weet hoe je dit probleem oplost hoor ik het graag van je! Zelf heb ik alles al geprobeerd maar misschien weet jij wil de oplossing! Je kan mijn altijd een e-mail sturen naar brittanyelizabethnl@gmail.com.

Vinden jullie het ook jammer dat ik geen video's meer kan opnemen?
 
liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 21 september, 2015 , Blogger Daphne zei...

Komt goed lieverd, in de tussentijd kijk ik gewoon je oude video's terug! En natuurlijk kijk ik uit naar je nieuwe artikelen haha <3

 
Op 21 september, 2015 , Anonymous Danielle zei...

Oh wat vervelend zeg! Geen idee hoe je dit moet oplossen :-(

 
Op 21 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

mss kan je een ander programma downloaden?

 
Op 21 september, 2015 , Anonymous Jeapiebel zei...

wat is dat een vervelende reden om te stoppen. Ik heb nog nooit video gemaakt voor mijn blog. Helaas kan ik je niet helpen, hopelijk dat iemand anders je snel kunt helpen met goede tips.

 
Op 21 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aww wat een lieverd ben je ook! <3

 
Op 21 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, heel vervelend!

 
Op 21 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik zou niet weten welke haha!

 
Op 21 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, zeker vervelend! Ik hoop het.

 
Op 21 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat vervelend zeg schat!!!

 
Op 21 september, 2015 , Blogger Desiree Wanders zei...

Meh! Wat vervelend!!!!! :-( Hopelijk is er hier iemand die zich hierin herkent en weet hoe je het oplost!!

 
Op 21 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja vind ik ook..

 
Op 21 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja heel vervelend. Dat hoop ik ook!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage