<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag - Update

15 september 2015

Disney Dinsdag - Update

Ik neem aan dat jullie niet elke dag dingen over Disney willen lezen daarom kunnen jullie maar liefst één keer per week een Disney artikel verwachten en die heet vanaf vandaag Disney Dinsdag! Als jullie mij op social media volgen dan hebben jullie hier en daar wat dingen kunnen lezen over mijn tijd bij Disney tot nu toe. Vandaag ga ik het over de afgelopen week hebben. Wat heb ik allemaal gedaan, geleerd en gezien? Een hoop! Kijken jullie mee?

Dag 1 - Auto.
Mijn reis begon natuurlijk in de auto. Mijn twee beste vriendinnen kwamen mij uitzwaaien (wat best emotioneel was) en daar ging ik dan samen met mijn moeder en vriend richting Frankrijk. De auto zat bom en bom vol maar hey, het paste allemaal! Na iets meer dan 5 uur waren wij aangekomen bij het Hotel waar ik de eerste drie nachten verbleef. Mijn moeder had haar eigen kamer en mijn vriend en ik deelde samen een kamer. Hierdoor had ik nog even alone time met hem voordat hij vertrok.

Dag 2 - Appartement.
Op 9 September om half 4 had ik een afspraak om voor mijn kamer te tekenen. Jeetje, wat moet je trouwens veel papiertjes ondertekenen in Frankrijk zeg haha. Na een tijdje was het eindelijk tijd om mijn kamer te bekijken en in te richten. Mijn kamer is niet gigantisch groot maar ik ben er super blij mee. Ik heb een eigen badkamer en keuken, een bedbank, een tafel met twee stoelen, héél veel kast ruimte en een grote raam. Ja, ik ben blij!

Dag 3 - Kennis maken & nog meer ondertekenen.
Vandaag moesten alle nieuwe mensen (net zoals mij) om 14:00 uur verzamelen vlakbij Disney. Vandaag kregen wij een rondleiding achter de schermen en gingen wij onze contracten wéér ondertekenen. Ik was ontzettend zenuwachtig omdat ik bang was dat niemand Engels zou kunnen spreken. Eindstand? Iedereen kon Engels! Nog leuker? Ik ontmoeten 2 Nederlanders en 1 Amerikaan! Ik voelde mij helemaal thuis. Uiteindelijk kwam ik erachter dat het Amerikaans meisje bij mij in het appartement complex woonde! Mijn moeder en vriend haalde ons alle twee op en wij gingen gezellig uiteten met z'n vieren.

Dag 4 - Vrij, not!
Vandaag zou ik eigenlijk vrij zijn maar ik was de dag ervoor één papiertje vergeten mee te nemen waardoor ik dus weer terug moest! Balen haha. Gelukkig moest nog een meisje iets ondertekenen dus wij hadden daar rond half 2 afgesproken. Wij hadden beter opgelet dan we dachten tijdens de rondleiding want wij wisten precies hoe wij daar moesten komen via de backstage. Nick en ik wilden heel graag quality time dus wij gingen samen heerlijk uiteten. Daarna moesten wij afscheid van elkaar nemen wat echt ontzettend moeilijk was. Nu moet ik hem en mijn moeder ongeveer 5 weken missen. Hierdoor sliep ik voor het eerst in mijn eigen appartement.

Dag 5 - Introductie dag.
De wekker ging vroeg vandaag. Samen met het Amerikaans meisje ging ik naar de ontmoetingsplek. Wij waren prima op tijd. Vandaag was de traditionele kennismakings-dag om het maar zo te noemen. Ik ga er verder niks over zeggen want dan verpest ik het voor de mensen die ooit bij Disney willen werken maar wat ik jullie wel kan vertellen is dat ik vandaag officieel cast member ben geworden! Om 17:00 uur waren wij klaar en samen met 5 andere meiden zijn wij naar Disney geweest. Wij hebben in attracties gezeten en natuurlijk de eind show gekeken.

Dag 6 - Écht vrij.
Het weer begon ontzettend slecht maar halverwege de dag kwam de zon tevoorschijn en was het heerlijk. Rond 1 uur ging ik samen met mijn groepje meiden (Dinsey Squad zoals wij onszelf noemen) weer het park in. Wij zijn toen via de backstage naar binnen gegaan zodat wij gratis het park in mochten. Wij zijn weer in heel veel attracties geweest en wij hebben ook nog de parade gezien. De parade was echt zó ontzettend leuk! Daarna gingen wij nog even in de winkels kijken aangezien wij nu 25% korting hebben.

Dag 7 - Jarige meiden.
Weer een dag vol leren, leren en nog meer leren. Mijn hersenen kunnen geen informatie meer opslaan haha. 2 meiden uit de Disney Squad waren vandaag jarig dus wij gingen gezellig met z'n 6e uiteten om dit te vieren. Wij hebben echt een super leuke avond gehad en ik ben echt zó blij dat ik deze meiden heb leren kennen. Het zijn stuk voor stuk echt toppers!

Wat vinden jullie van één keer per week iets over Disney lezen?
 
liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 15 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat fijn dat je meteen zulke leuke meiden hebt leren kennen, denk dat dat echt een heel fijn gevoel geeft! Ik vind het superleuk om over je avontuur te lezen dus ga vooral door! :-)

 
Op 15 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind het sowieso heel leuk om over je Disney Adventures te horen haha! Super leuk dat je gelijk lieve meiden heb ontmoet en dat je het naar je zin heb. Ga zo door mop ben trots op je! <3

 
Op 15 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk dat je zoveel leuke meiden hebt leren kennen, je gaat het daar super vinden! Ik ben benieuwd naar de rest van je avonturen!

 
Op 15 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Het geeft zeker een fijn gevoel! Ik ga ook zeker door dankje! <3

 
Op 15 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ah dankjewel lieverd <3

 
Op 15 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel mop!

 
Op 15 september, 2015 , Blogger Daphne zei...

Echt heel erg leuk - ik whatsappte het al - dat je al zo snel leuke aansluiting hebt gevonden. Ik gun het je zo mop <3

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd!

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Jinnie93 zei...

Waaah leuk om te lezen zo! Echt super leuk, heel veel succes nog en ik kijk al uit naar de volgende update! :)

 
Op 16 september, 2015 , Anonymous Melissa zei...

Ik vind het leuk dat je wekelijks over je Disneyavonturen gaat bloggen! En hopelijk heb je het niet te moeilijk met het missen van je vriend! x

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw dankje!

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Top! Ik heb het nu al moeilijk haha.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage