<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Damn, i suck.

16 september 2015

Damn, i suck.

Iedereen heeft dingen in het leven die hij/zij niet willen doen maar je hebt ook dingen die je persoonlijk gewoon niet kunt doen. Soms maakt het niet uit of je dingen wel of niet kunt doen maar soms is het gewoon erg vervelend als je iets niet kan. Vandaag wil ik doormiddel van een lijstje jullie vertellen wat ik allemaal niet kan maar wel graag had willen kunnen.

Fluiten.
Je kan het, of je kan het niet. Ik kan het dus gewoon niet. Dat vind ik echt zo vervelend! Soms moet je het in sommige situaties gewoon kunnen maar helaas. Ik heb het echt heel vaak geoefend maar ik snap het gewoon niet. Maakt niet uit hoe ik mijn mond houd of waar ik mijn tong leg, ik kan het gewoon niet!

Tong trucjes.
Mijn tong is gewoon echt nutteloos. Ik kan helemaal niks leuks met mijn tong. Iedereen kan allemaal van die leuke vormpjes maken met zijn tong maar helaas kan de mijne gewoon echt helemaal niks. Daarom kan ik zo goed zoenen! Haha nee grapje. Of misschien toch niet!

Bagel.
Iedereen lacht mij altijd uit als ik het engelse woord bagel zeg. Ik spreek het volgens iedereen zo raar uit maar ik kan het gewoon niet op een normale manier uitspreken. Als ik het woord goed wil uitspreken dan moet ik er écht goed over nadenken en meestal zeg ik het dan alsnog verkeerd.

Geduldig blijven.
Ik ben zó ongeduldig. Het is echt niet normaal. Als ik bijvoorbeeld in een lange rij sta dan sta ik al na 1 minuut te zeuren dat het mij te lang duurt. Ik kan er soms ook een beetje chagrijnig van worden. Oeps, sorry.

Stil zitten.
Vroeger kon ik wel gewoon goed stil zitten maar nu gewoon echt niet meer. Sinds ik een dansopleiding heb gedaan heb ik daar echt heel veel moeite mee. Dat ik vroeger op de basisschool en middelbare school gewoon uren achter elkaar zat vind ik echt knap van mezelf want dat kan ik nu gewoon niet meer.

Rekenen.
Bah, rekenen. Ik zal er volgens mij echt nooit wat van snappen. Verschrikkelijk vind ik het. Ik ben zó blij dat rekenen tijdens mijn examens op de dansopleiding niet meetelde anders zou ik nooit slagen. Ik gebruik stiekem nog steeds mijn vingers tijdens het rekenen.

Tegen mijn verlies kunnen.
Als ik tegen mijn verlies kon dan zou ik spelletjes spelen echt veel leuker vinden. Maar nu? Ik vind spelletjes wel leuk, zolang ik maar win. Dat is best wel erg eigenlijk. Ik schaam mij er ook een beetje voor.

Mijn bril schoonhouden.
Niks is irritanter dan een vieze bril als je gewoon normaal tv wilt kijken of achter je computer zit. Geen doekje helpt dan op dat moment en dan maak ik mezelf helemaal gek. Ik weet dan nooit wat vervelender is : mijn vieze bril oplaten of mijn bril af zetten haha.

Boos blijven op Nick.
Ik kan gewoon niet lang boos blijven op mijn vriend. Al moet ik ook toegeven dat als wij ruzie hebben en ik zit helemaal fout zegt hij alsnog sorry, echt een schatje is het. Onze langste ruzie? Heeft volgens mij een uur geduurd haha.
Is er iets wat jij zelf ook niet kan?

Liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 16 september, 2015 , Blogger Jinnie93 zei...

Hahaha leuk artikel ! Moest wel beetje lachen om 'bagel', en ja ik kan ook geen tongtrucjes en mijn bril schoonhouden... en stil zitten ook niet, haha!

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Haha leuk om te lezen! Dat met je bril schoonmaken is heel herkenbaar!

 
Op 16 september, 2015 , Blogger The Beauty Magazine zei...

Haha, wat leuk! Ik ken ook genoeg mensen die Bagel niet uit kunnen spreken, dus ik begrijp precies wat je bedoeld!

 
Op 16 september, 2015 , Blogger HosteSarah zei...

Leuk om te lezen. En dat met die bril heb ik ook altijd. Die van mij is op de één of andere manier constànt vuil. Zo vervelend. Haha.

 
Op 16 september, 2015 , Anonymous Melissa zei...

Wat een leuk artikels! Ik ben ook rotslecht in wiskunde. Voor het minste gebruik mijn rekenmachine haha!

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje! Haha.

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje! :)

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha grappig!

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, echt onwijs vervelend!

 
Op 16 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje. Haha!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage