<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MUA merged trio eyeshadow - Legendary

30 juni 2015

MUA merged trio eyeshadow - Legendary

MUA oftewel Makeup Academy is een merk die ik zelf erg mooi vind maar helaas verkopen zij het niet bij mij in de buurt. MUA is helaas niet in alle Kruidvats/Kruidvatten(?) te koop. Toen ik weer is een keer in een Kruidvat was waar zij MUA verkochten kon ik het niet laten om iets mee te nemen. Ik koos toen voor deze merged trio eyeshadow. Wil jij er meer over weten? Lees dan met mij mee.

De verpakking is niet erg spectaculair. Hij is zwart met zilveren letters. Zij hebben een gedeelte doorzichtig gelaten zodat je de drie oogschaduw kunt zien zonder hem open te doen. De achterkant is ook niet geweldig. Er word in het kort uitgelegd hoe je de oogschaduw eventueel kunt aanbrengen en natuurlijk ook de ingrediënten van het product. Ik koos voor de Legendary variant maar hij is in verschillende varianten verkrijgbaar. 

De oogschaduw zag er heel bijzonder uit in de verpakking waardoor ik hem echt mee naar huis moest nemen. De linker oogschaduw is een licht bronze kleur. Een kleur die ik persoonlijk erg mooi en bijzonder vind. De middelste kleur is een prachtige parelmoerachtige kleur en rechts is ook een bronze kleur maar dan de donkere versie ervan. Hij nijgt iets meer naar bruin toe. Alle kleuren bevatten een lichte shimmer. Zoals ik al eerder zei verkopen zij niet bij alle Kruidvats MUA producten. Kom je een MUA schap tegen? Dan zal je deze voor maar liefst €3,49 mee kunnen nemen. 

Wat vinden jullie van de merged oogschaduw pallete?

Liefs, Brittany 

Labels:

10 reacties:

Op 30 juni, 2015 , Blogger Daphne zei...

Wow, helemaal niet duur! En wat een prachtige kleuren; een beetje champagne-achtig, I like!

 
Op 30 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Nee, zeker niet duur! Dankjewel <3

 
Op 30 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wow wat een pigment. Dit had ik niet verwacht! Ik ben benieuwd of het pigment ook op je ogen goed terug komt.

Liefs, Kim

 
Op 30 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

De pigmentatie op de ogen is ook heel goed!

Liefs, Brittany

 
Op 30 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Helemaal niet duur en het ziet er mooi uit

 
Op 30 juni, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Heel erg mooi!

 
Op 30 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Inderdaad!

 
Op 30 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Maaike Sanders zei...

WAUW dat ziet er super mooi uit! Ik hou wel van shiny producten en al helemaal wanneer het oogschaduw is. Ik ga morgen gelijk kijken of de kruidvat bij ons in de buurt ook MUA heeft :)

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben blij dat je door mijn review dit product wilt kopen. Veel plezier ermee!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage