<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney audition | Dreams can come true

31 maart 2015

Disney audition | Dreams can come true

Donderdag 26 maart was een hele spannende maar verdrietige dag. Alison was op die dag één jaar overleden maar daardoor wist ik dat ik de hele dag een engel bij mij had. Vandaag wil ik het dus over het spannende gedeelte van de dag hebben. Ik heb auditie gedaan voor Disney in Parijs! Wat trok ik aan? Hoe verliep de dag? En ben ik door? Je kon het al een beetje op mijn social media lezen maar als je het niet hebt gezien lees dan snel verder om alles erover te weten te komen!

Om te beginnen mag ik er eigenlijk niet heel veel over zeggen helaas. Face to face of via privé berichten mag het natuurlijk wel, het is niet alsof ik opeens voor de FBI werk of zo haha, maar op social media mag ik al niet veel erover zeggen dus uitgebreid in een blog post al helemaal niet. Ik zal het daarom ook minimaal houden maar dit wou ik toch heel graag met jullie delen! 

Auditie doen voor alles.
De auditie werd gehouden in Amsterdam. De auditie was volledig in het Engels aangezien de jury leden geen Nederlands konden omdat zij uit Frankrijk kwamen. Het was gewoon een open auditie dus je kon gewoon die dag naar binnen lopen. Het begon om 10 uur en als je door alle rondes heen was kon het zijn dat je tot 6 uur moest blijven. Je mag niet kiezen voor welk persoon of karakter je auditie doet, als je door bent kiezen zij dat voor jou. Je doet dus auditie voor dansen in de parade, karakters en voor de look-a-like cast. 

Lucky number 221.
In de mail die ik kreeg stond er dus dat er een dans ronde was. Het leek mij meer dan logisch om dus niet in mijn spijkerbroek aan te komen. Ik koos daarom voor een legging van Victoria's Secret, een basic zwart t-shirt van de Primark en mijn roze Adidas vest. Ook had ik mijn zwarte dans sneakers meegenomen. Je kreeg ook bij de auditie een nummer die je ergens op je kleding moest plakken. My lucky number was 221.

De auditie.
Aangezien het niet mag ga ik niet letterlijk vertellen wat ik heb gedaan. Het is ook niet eerlijk voor de mensen die mijn blog lezen die zelf ook auditie willen doen dat zij al weten wat zij kunnen verwachten. Ik vertel daarom alleen dat het allemaal in één dag gebeurd. Er zijn een aantal rondes en als je door deze rondes heen bent begin je al met een contract ondertekenen. Bij elke ronde werden de nummers opgenoemd die niet door waren. Elke ronde sta je dus weer helemaal te trillen op je benen en hopen dat je je nummer niet hoort!

Dreams can come true.
Ik was elke ronde weer ontzettend zenuwachtig. "Ben ik wel of niet door? Ik ben maar 1,49 het kan haast niet dat ik door ben." Maar na heel veel zweten, bang zijn, veel glimlachen, mijn nummer 221 niet horen en echt mijn best doen kan ik zeggen dat ik een contract hebt getekend!! Op social media en op de blog mag ik helaas verder niks vertellen dus als je heel benieuwd bent, stuur mij een DM via Twitter.

Amerikaans paspoort? Wat nu!
Mijn geluk kon niet meer op. Ik? Een contract voor Disney tekenen? Het is nog steeds zo onwerkelijk. Er is maar één probleem. Ik heb een Amerikaans paspoort en moet daarom dus een Frans Visum hebben wil ik daar mogen werken. De mensen van de auditie gaan het proberen te regelen voor mij en ik hoop echt dat het hun lukt! Anders moet ik een Nederlands paspoort aanvragen en dan weer auditie doen helaas. 

Hoe gaat het nu verder?
Nu, moet ik wachten. Ik hoor waarschijnlijk rond Mei of ik een Visum krijg of niet. Als ik hem krijg mag ik als het goed is daar werken. Als ik hem niet krijg dan moet ik een Nederlands paspoort aanvragen en opnieuw auditie doen. Ik laat het jullie nog wel weten! 

Ben jij ooit naar Disney Parijs geweest? En duimen jullie wel voor me?

Liefs, Brittany

Labels: ,

12 reacties:

Op 31 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben nog steeds zo blij voor je! En trots natuurlijk,
hihi. En jaaaa ik ga voor je duimen, of course haha. Xxxxx

 
Op 31 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Go Britt!

 
Op 31 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een lieverd ben je ook!

 
Op 31 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje daph!

 
Op 31 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

YAYYYY! ik ga ook zeker voor je duimen

 
Op 31 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel meis! Lief van je <3

 
Op 31 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Trots op jou!

 
Op 31 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel mop! <3

 
Op 31 maart, 2015 , Blogger Justine | My Cup Of Care zei...

Wat gaaf zeg! Ik hoop voor je dat je een Frans visum krijgt, ik ga duimen <3

 
Op 01 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieve Justine! Erg lief van je <3

 
Op 01 april, 2015 , Anonymous José zei...

Gefeliciteeerd! Heel veel succes en hopen dat je visum wordt goedgekeurd!

 
Op 01 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Ik hoop het ook <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage