<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Back to blogging | Vernieuwde naam en layout

29 maart 2015

Back to blogging | Vernieuwde naam en layout


Lieve en trouwe lezeressen, ik ben weer terug! Zoals sommige van jullie misschien weten heb ik een tijdje bij Dailybreakfast geblogd. Ik wou al een tijdje mijn eigen blog opnieuw oppakken en heb een tijdje achter de schermen erg hard aan mijn blog gewerkt. Er zijn een aantal dingen veranderd en dat ga ik vandaag met jullie delen. Lees snel verder voor meer informatie. 

BrittanyElizabeth
Het is jullie misschien al opgevallen maar inderdaad mijn blog heet geen BloggingCouture meer maar BrittanyElizabeth. Ik was de naam Bloggingcouture zat en wou graag wat nieuws aangezien ik ook weer helemaal opnieuw ga beginnen met bloggen. Ik koos voor iets simpels namelijk mijn eerste en tweede naam, lekker makkelijk toch? 

Vernieuwde layout
Bij een nieuwe site hoort een nieuwe layout. Ik ben erg lang bezig geweest maar ik kan eindelijk zeggen dat ik erg tevreden ben over mijn layout. Ik wou dat het er professioneel uitzag maar ook een beetje brittany-achtig vandaar de roze details. 

My guardian angel
Deze post betekent heel veel voor mij én is ook nog is mijn meest bekeken post aller tijden. Ik heb besloten om deze post daarom ook op mijn blog te laten staan. Deze post is op het moment meer dan 4130 bekeken, wat ontzettend veel zeg. Zelf vind ik het schokkend veel aangezien ik vlak daarna was gestopt met mijn blog maar ik ben ontzettend blij dat mensen de tijd nemen om deze post te lezen. 

Mijn vraag voor jullie..
Ik wil graag van jullie weten wat jullie graag op mijn blog willen zien? Zelf heb ik natuurlijk onwijs veel ideeën en inspiratie maar jullie zijn net zo belangrijk aangezien jullie het lezen! Ik zit vol met enthousiasme en heb er echt onwijs veel zin in. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden dat ik het bloggen op mijn eigen kanaal weer ga oppakken.

Wat vinden jullie van de vernieuwde naam en layout? En vinden jullie het leuk dat ik weer ga beginnen met bloggen?

Liefs, Brittany 

Labels:

9 reacties:

Op 29 maart, 2015 , Blogger Alexa zei...

Ik vind het belangrijk dat mensen schrijven over de dingen dei ze zelf leuk vinden en niet aan de dingen die al duizend maal worden gezien, ik zou zeggen schrijf je inspiratie op je ziet vanzelf wat veel wordt gelezen toch?

 
Op 29 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Daar heb je zeker wel gelijk in, bedankt voor je tip!

 
Op 29 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk dat je weer bent begonnen! Ik volg je al heel lang op instagram, ik zou vooral je eigen ding doen aangezien je het dan het langst volhoudt <3 Liefs Sabrina

 
Op 29 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, vind het zelf stiekem nog een beetje spannend! Ik ben je gelijk terug gaan volgen op Instagram en ik volg je nu ook gezellig op Bloglovin!

liefs, Brittany

 
Op 30 maart, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik ben zojuist op je blog terecht gekomen en ik vind de lay-out super. Ik ben je ook meteen gaan volgen op Bloglovin. xx

 
Op 30 maart, 2015 , Anonymous Nesrin zei...

Ik ben nieuw hier ;-) jouw blog ziet er mooi uit. Ik vind het belangrijk dat een blogger dicht bij zichzelf blijft staan no matter. Leuk je "gevonden" te hebben.

 
Op 30 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Super leuk, welkom! Erg lief van je! <3

 
Op 30 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel & bedankt voor je tip!

liefs,

 
Op 30 maart, 2015 , Anonymous Lindsey zei...

Leuk je blog! Toch jammer dat je niet meer samen blogt op Dailybreakfastt dat had ik denk toch leuker gevonden. Als ik eerlijk ben irriteert de roze streep een beetje maar verder leuk gedaan.

Lieffs

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage