<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: And the winner is..

26 april 2016

And the winner is..


Op 29 maart bestond mijn blog alweer een jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden. Meestal word je verwend als je jarig bent maar ik besloot om één van mijn lezeressen te trakteren op een prachtige maclipstick naar keuze! Vandaag is de dag dat ik de winnaar aan jullie verklap! Benieuwd of jij het bent geworden? Lees dan snel verder!

De winnaar heb ik gekozen door alle namen op een rijtje te zetten en een online namepicker de keus te laten maken. Zo vind ik het het eerlijkst! Ik klikte op start en de namepicker koos toen iemand uit en de gelukkige winnares is.. 

Rebecca van www.byrebeccadenise.nl 

Gefeliciteerd lieve Rebecca! Ik hoop dat je een mooie lipstick in gedachten hebt! Vandaag zal je een mailtje van mijn ontvangen dus houd je mailbox goed in de gaten! 

Niet gewonnen? Dat geeft niet, er zullen nog veel meer winacties verschijnen op mijn blogje. Wat zouden jullie volgende keer graag willen winnen? Hou het wel realistisch haha!

liefs, Brittany

Labels:

9 reacties:

Op 26 april, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Ahhh yesss wat super leuk!
Dankje dankje dankje <3
Nu even bedenken welke ik graag wil..

 
Op 26 april, 2016 , Blogger Maris zei...

Gefeliciteerd Rebecca! :)
liefs

 
Op 26 april, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Wat onwijs leuk gefeliciteerd meid het is je gegund!

 
Op 26 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd Rebecca!

 
Op 26 april, 2016 , Anonymous Femke - Femque zei...

Gefeliciteerd meid!

 
Op 26 april, 2016 , Blogger Marushi zei...

Gefeliciteerd Rebecca! ^^ -x-

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Tik, tok, tik, tok. Haha grapje. Alsjeblieft mop en neem je tijd!

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

<3

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

<3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage