<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: What having a tall boyfriend is all about

4 oktober 2015

What having a tall boyfriend is all about

Mijn vriend is vergeleken met mij nogal lang. Hij is namelijk 1,80 en ik ben maar 1,50 (volgens Disney zelfs 1,49!). Zelf vind ik het echt super fijn dat mijn vriend langer is dan mij en ook echt een stuk langer is maar soms heeft het ook zijn nadelen. Vandaag deel ik alle voor- en nadelen van het hebben van een lange vriend.


Voordelen
Draag jij graag hakken? Dan móet jij een lange vriend hebben. Hierdoor kan jij altijd je hakken aan trekken en dan is hij alsnog langer. Ideaal toch?

Niks is fijner dan je vriend zijn kleren aan trekken. Echt heerlijk al die oversized dingen. Het is dan nog beter als zijn kleding ook nog is naar hem rijkt!

Opkijken naar hem kan heel fijn zijn. Hierdoor voel je je extra veilig en goed beschermd. Je weet dat hij groot is en dat je dus met hem in de buurt veilig bent. In ieder geval een stuk veiliger dan in je eentje!

Hugging and cuddling are the absolute best! Hierdoor kan je heerlijk je hoofd op zijn borst leg en verdwijn je gewoon helemaal in hem. Dit klinkt misschien heel raar maar het is echt een geweldig gevoel.

We can't forget the forehead kisses! Op één of andere manier vind ik het zo fijn als mijn vriend mij op mijn voorhoofd kust. Het geeft mij echt een fijn gevoel en ik vind het ook gewoon super schattig!

Aangezien mijn vriend lang is ben ik áltijd de kleine lepel als wij lepeltje-lepeltje gaan liggen. Af en toe wilt hij ook de kleine lepel zijn maar dat gaat een beetje lastig haha. Wat is het toch fijn om in bed te liggen met die grote armen om je heen.

Als je ergens niet bij komt en je vriend is toevallig in de buurt kan hij het voor je pakken! Hoe handig is dat? Als jouw vriend even lang is of zelfs kleiner is dan hebben jullie een probleem want dan komt niemand erbij.


Nadelen
Je moet haast altijd op je tenen staan om hem een kus te geven. Tenzij jullie zitten natuurlijk, dat gaat een stuk makkelijker. Vriendjes vinden het leuk om hun vriendin te pesten dus soms maken ze het nog extra moeilijk voor je ook door hun hoofd omhoog te houden.

Als jullie samen over straat lopen moet je hem altijd bijhouden. Als hij één stap zet dan moet jij ongeveer 3 stappen zetten. Gelukkig snapt mijn vriend inmiddels wel dat ik nou eenmaal niet zo snel kan lopen en doet hij het soms wat rustiger aan.

Selfie time! Ik vind het ontzettend leuk om foto's te maken samen met mijn vriend maar een selfie maken gaat soms best moeilijk. Jij moet op je tenen staan of hij moet bukken. Dan staat zijn voorhoofd er niet op en jouw mond ook niet. Nee, niet echt handig.

Opkijken naar hem kan ook heel vervelend zijn. Al helemaal als jullie staan en een heel lang gesprek voeren. Zeg maar doei tegen je nek want dat gaat op een gegeven moment ontzettend veel pijn doen.

Hand en hand lopen kan best moeilijk zijn. Je arm kan niet gewoon lekker hangen, hij is altijd gebogen. Je went er gelukkig wel aan, dat heb ik in ieder geval, maar in het begin kan het heel vervelend zijn.

Hoeveel centimeter schelen jij en je partner?
 
liefs, Brittany 



Labels:

6 reacties:

Op 04 oktober, 2015 , Blogger Desiree Wanders zei...

Hahahah wat klinkt dit herkenbaar! Mijn vriend is bijna 2 meter en ik een krappe 1.75 meter..staand knuffelen is soms ook een lastige opgave! Gelukkig heeft het meestal alleen voordelen! :-)

 
Op 05 oktober, 2015 , Blogger Daphne zei...

Hahaha superleuk geschreven! Ik kan me hier helaas helemaal niet in vinden, mijn vriend en ik zijn namelijk bijna even groot (hij zelfs ieeeeetsje kleiner!)

 
Op 05 oktober, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

En toch wil ik een langere vriend hahahah!

 
Op 05 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha ja, gelukkig heeft het meer voordelen!

 
Op 05 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Daar is ook helemaal niks mis mee!

 
Op 05 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hahaha!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage