<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: NARS lipstick Scarlet Empress

2 september 2015

NARS lipstick Scarlet Empress

Het is misschien nog zomer maar de herfst komt eraan. Al helemaal in Nederland. De dagen worden steeds korter en het weer zit ook niet echt mee. Het positieve aan dit weer is dat wij onze donkere lipsticks weer tevoorschijn kunnen halen en ik heb echt dé perfecte herfst lipstick gevonden! Ben jij nog opzoek naar een prachtige herfst lipstick? Lees dan zeker even verder.

De naam van deze prachtige herfst lipstick heet Scarlet Empress. Ik zag deze lipstick heel vaak voorbij komen op WeHeartIt en ik was eigenlijk meteen verkocht. Ik besloot toen ik in Amerika was dat het eindelijk tijd was om hem te kopen. Deze lipstick komt van de high-end merk Nars. Een merk die ik zelf nog nooit had uitgeprobeerd. De verpakking is matte zwart met in witte letters het woord NARS.

Wat ik persoonlijk erg fijn vind aan Nars is de manier hoe zij hun producten verpakken. Er zit namelijk niet alleen een doosje om deze lipstick heen maar ook nog is een extra stukje karton waardoor hij extra beschermd is. Deze lipstick kan wel tegen een stootje vanwege de verpakking. Hij heeft in ieder geval mijn reis met het vliegtuig overleefd van Amerika naar Nederland. 
 
Wauw, ik heb volgens mij nog nooit zo een prachtige lipstick huls gezien. Op de dop komt het woord Nars weer terug. Dat hebben zij ontzettend leuk gedaan aangezien je de lipstick moet draaien wil je het hele woord zien. Scarlet Empress is blijkbaar razend populair want de eerste keer dat ik hem wilde kopen was hij helaas uitverkocht en de tweede keer had ik geluk dat ik de laatste mee mocht nemen. 

Ik houd jullie niet langer in spanning. Dit is hem dan eindelijk! Scarlet Empress is een semi-matte lipstick. Dit houd in dat hij geen glans of glitters bevat maar hij is wel romig en smeert hierdoor ontzettend fijn uit dus hij is hierdoor ook niet helemaal matte. De kleur vind ik echt adembenemend. Een donker rode kleur met een paarse ondertoon
 
Toen ik deze lipstick swatchte (is dat een woord haha?) was ik eigenlijk best wel verbaasd. Ik had namelijk verwacht dat deze lipstick veel donkerder zou zijn. De lipstick is hierdoor natuurlijk niet minder mooi maar dat vond ik wel ontzettend jammer. De pigmentatie is wel echt geweldig. Na één keer swatchen kwam er al onwijs veel kleur vanaf

Een full face foto waarbij ik de lipstick draag vond ik wel nodig bij deze review. Hierdoor krijgen jullie een beter beeld van de lipstick dan dat ik alleen maar een foto laat zien van mijn lippen. Ik vind het echt een prachtige kleur en dit is zeker wel mijn favoriete herfst lipstick geworden. Deze lipstick heeft mij $27,00 gekost en hij was het zeker waard.

Wat vinden jullie van NARS producten?

Liefs, Brittany  

Labels:

14 reacties:

Op 02 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Het is zo een prachtige kleur, doet me denken aan vampieren haha. Wel jammer dat ie op de lippen meer "normaal" rood is (als je me begrijpt, denk het wel haha). Die huls is ook zo mooi, en echt super tof hoe NARS hun producten zo goed beschermd! Een mooi artikel mop met hele mooie foto's!

 
Op 02 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje mop. Ik snap wat je bedoeld ja haha. Lieve complimentjes <3

 
Op 02 september, 2015 , Blogger Daphne zei...

Ik had ook echt verwacht toen ik de lipstick zag dat deze meer a la 'Diva' zou zijn, maar alsnog vind ik het een supermooi kleurtje, staat je goed!

 
Op 02 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Had ik inderdaad ook verwacht. Dankjewel lieverd.

 
Op 02 september, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Instant herfst gevoel! Prachtige kleur die je ontzettend mooi staat!

 
Op 02 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Jawel toch! Dankjewel!

 
Op 02 september, 2015 , Blogger Essential Honesty zei...

Dit is echt een kleur voor dit najaar! Ik ben zoooo verliefd op het merk NARS!

 
Op 02 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een prachtige kleur staat je goed

 
Op 02 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben ook verliefd!

 
Op 02 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wauw! Wat een mooie lipstick, staat je goed! NARS is echt een prachtig merk! X

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Dat is Nars zeker!

 
Op 03 september, 2015 , Anonymous Melissa zei...

Op het eerste zicht zou ik de lippenstift ook donkerder schatten! Maar het is echt wel een mooie kleur en staat je goed :)

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage