<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn afscheidsfeest

9 september 2015

Mijn afscheidsfeest

Afgelopen zaterdag heb ik flink gefeest. Ik had namelijk een afscheidsfeest georganiseerd. Het was echt een hele leuke avond vol onwijs veel verrassingen maar ook een hele moeilijke avond waarbij ik veel tranen heb gelaten. Mijn moeder heeft foto's gemaakt zodat ik nog leuke herinneringen van deze avond over houd. Ik wil iedereen bedanken die deel hebben gemaakt aan deze fantastische avond. Ik ga jullie allemaal stuk voor stuk missen!


Ik had zoveel mensen uitgenodigd dat thuis mijn feest vieren geen optie was. Dat zou gewoon simpel weg niet passen. Ik koos er daarom voor om iets af te huren. Uiteindelijk heb ik een softbal kantine gehuurd voor een prima prijsje. Ik nam mijn eigen eten, drinken en versieringen mee en het feest kon beginnen! Het feestje begon om 6 uur voor de mensen die het niet laat wilde maken en voor de mensen die kinderen meenamen.
 

Er zijn zoveel lieve mensen gekomen om afscheid van mij te nemen en ik voelde mij echt enorm geliefd die avond. Zo waren er oude klasgenootjes van de basisschool en middelbare school, natuurlijk ook mijn dansvriendinnen, familie van mijn vriend en nog een hoop vrienden en vriendinnen. Er waren zoveel mensen dat ik echt om de 5 minuten ergens anders ging zitten of staan want ik wilde iedereen evenveel aandacht geven natuurlijk.
 
Mijn vriendinnen hebben echt alles uit de kast gehaald en zij bleven mij maar verrassen. Als eerst kreeg ik een soort van overlevingspakket van ze met allemaal dingen voor in mijn appartement. Ik kreeg daarna een tasje met allemaal kaarten erin en die mag ik alleen met speciale gelegenheden opmaken bijv. met kerst, als ik mij eenzaam voel en wanneer ik mijn eerste Disney compliment heb gehad. Maar, dat was nog niet alles! Daarna kreeg ik 'het grote *naam van mijn Disney personage* boek' waar zij allemaal lieve foto's en teksten in hebben geplakt. En dan als laatst hadden zij een lied voor mij geschreven die iedereen voluit mee zong. Ik ben mijn lieve vriendinnen zo ontzettend dankbaar hiervoor!
 
Na heel veel drankjes, dansjes en traantjes was het tijd om afscheid van iedereen te nemen. Het was een feest om nooit te vergeten en over een jaar gaan wij lekker net zo hard feesten want dan komt er sowieso een 'welcome back'-party! Ik wil iedereen bedanken voor de lieve cadeaus maar voor nog belangrijker hun gezelligheid. Ik heb echt enorm genoten en ik hoop jullie ook. See you next year!
 
liefs, Brittany
 
 



Labels: ,

4 reacties:

Op 09 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke foto's en ben blij dat je een top feest hebt gehad

 
Op 09 september, 2015 , Blogger Desiree Wanders zei...

Wat een mooi artikel met prachtige foto's!

 
Op 10 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje mop!

 
Op 10 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage