<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 1,5 years later..

26 september 2015

1,5 years later..

26 maart 2014, een vreselijke dag, een dag die ik nooit zal vergeten. 26 maart 2014 ging je bij ons weg, voor altijd en je komt nooit meer terug. Het is vandaag alweer 26 september 2015, precies ander half jaar jaar geleden, vandaag denk ik extra veel aan jou. Vandaag heb ik extra veel pijn en verdriet, nu begin ik echt te beseffen dat ik je nooit meer zal zien. Vandaag even een artikel over Ali en een stukje voor haar in het engels.

De mensen die mij al wat langer volgen weten wie Ali(son) is maar voor de mensen die het nog niet weten zal ik het even uitleggen. Toen ik vroeger in Amerika woonde had ik een oppas en zij heet Denise (ik noem haar Neecie). Neecie was echt mijn tweede moeder, is ze nog steeds ook al woont ze in Amerika. Ook had Neecie 3 dochters. Maura, Chrissy & Alison, mijn "zussen". Alison was de jongste, wij scheelde 10 jaar maar de band die wij samen hadden was echt ongelofelijk. Ali en ik deden echt van alles samen en hadden altijd de grootste lol. 26 maart 2008 kreeg Ali te horen dat zij borst kanker had, ik was een wrak. Waarom nou Ali? Mijn grote voorbeeld? Ik snapte het niet, nog steeds niet. Ali bleef sterk. Zij is zeker de sterkste vrouw die ik ken, maar op een gegeven moment vertelde de dokters haar dat zij geen andere medicijnen voor haar hadden, zij hadden alles al gebruikt en geprobeerd, ze zat dus in de laatste fase van haar leven. Dit kreeg ik op 14 februari 2014 te horen. Het eerste wat ik tegen mijn moeder zei was: "Wanneer gaan wij er naartoe?". Meteen de week daarna zat ik in het vliegtuig richting Amerika. Ik ben daar 9 dagen gebleven en heb toen afscheid van haar moeten nemen, het moeilijkst moment van mijn leven. 26 maart 2014, precies 6 jaar nadat zij te horen had gekregen dat zij borst kanker had, overleed mijn liefste engel. Ik kon niet bij de begrafenis zijn maar heb daarom ook een tattoo voor haar genomen. Nu is zij voor altijd bij mij.


Alison Mary Gallagher, my sweetest angel Ali. I can't believe that it has already been one and a half years. I still think about you everyday, sometimes with a smile on my face and sometimes with a tear rolling down my cheek. I still can't believe that a whole year and a half has passed, I still remember it like it was yesterday. You left us way to soon, it wasn't your time yet, but they needed you up there more than we needed you down there. I am extremely proud of you though, you fought for exactly 6 years, it was a long and hard battle but you always stayed positive. I've always looked up to you and now that you're not here anymore I just look up a little higher. I look up at the stars knowing that you are looking down at me. You will always be with me until we meet again because of the tattoo I got for you. You must be with me as I am writing this because the song Circle of Life from the Lion King just came on and that is one of the songs that reminds me of you. Today I'm and sending all of my love and kisses your way, I hope you receive each and every one of them. I love you and miss you very much.

Forever together, never apart, maybe in distance but never by heart.

Alison Mary Gallagher
September 30th 1984 - March 26th 2014 

Labels:

14 reacties:

Op 26 september, 2015 , Blogger Joyce van de Pas zei...

xxx, sterkte

 
Op 26 september, 2015 , Blogger Lina zei...

Heel mooi verwoord hoe je je voelt 😘 I just look up a little higher...

Heel veel sterkte! X

 
Op 26 september, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Ah jeetje meis, heel veel sterkte.
Wat een prachtig stuk <3
Volgens mij heb jij al zo veel meegemaakt..

 
Op 26 september, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Wat onwijs zwaar <3 Ik kan me haast niet voorstellen hoe dat voelt. En dan ook nog een vriendin die zo ver weg woont... Heel veel sterkte.

 
Op 26 september, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Heel veel sterkte vandaag! ♡ Ik weet hoe het voelt om iemand die zo dierbaar is te verliezen aan iets waar je niets aan kunt doen.

 
Op 27 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 27 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje lieverd!

 
Op 27 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw dankje mop! <3

 
Op 27 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lief!

 
Op 27 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje meis! <3

 
Op 27 september, 2015 , Blogger Linlicious-style.nl zei...

Heftig.. Sterkte! Ze zal trots op je zijn!

 
Op 28 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw lief, dankje!

 
Op 03 november, 2015 , Anonymous Birgit Roobol zei...

Mooi gezegd. Ik weet hoe het is om een dierbare plotseling te verliezen. Verschrikkelijk! X

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Het is inderdaad verschrikkelijk..

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage