<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn best bekeken blog artikelen ooit + SPAM

27 augustus 2015

Mijn best bekeken blog artikelen ooit + SPAM

Ik blog nu alweer een aantal maanden met heel veel plezier. Ik heb er een tijdje uit gelegen omdat mijn camera stuk was maar dat is nu gelukkig opgelost. In deze paar maanden zijn er heel veel artikelen ontzettend goed bekeken en ik wilde vandaag mijn top 5 best bekeken artikelen met jullie delen. Hierbij geef ik jullie ook de kans om jullie best bekeken artikel te spammen! Benieuwd naar mijn artikelen? Lees dan met mij mee.

5. Frustaties van grote borsten
De titel spreekt voor zich. Ik weet dat ik grote borsten heb. Het zit nou eenmaal in de familie, helaas. Het leek mij wel interessant om mijn frustraties hierover met mijn lezeressen te delen aangezien ik vast niet de enige ben die het verschrikkelijk vind om grote borsten te hebben. Ik had nooit verwacht dat het artikel zo vaak bekeken zou worden maar toch staat hij op de 5e plek!

4. Mijn vriendin gaat een jaar weg
Dit artikel heb ik niet zelf geschreven maar dat heeft mijn vriend gedaan. Ik stelde een paar vragen aan hem en zijn antwoorden deelde hij op de blog met jullie. De vragen gaan over mijn reis naar Parijs. Hij verteld wat hij ervan vind dat ik een jaar in Disney ga werken, of hij denkt dat ik het vol ga houden, waarom hij zelf niet mee gaat en nog veel meer.

3. Mijn pest verhaal
Vroeger heb ik iets gedaan waar ik zeker niet trots op ben. Ik was een pester. Samen met een aantal andere vriendinnen hebben wij één meisje gepest via social media. Ik wilde mijn verhaal kwijt op de blog om te laten zien dat pesten niet oké is! Sommige mensen vingen het verhaal goed op en een aantal ook niet. Had ik ook wel een beetje verwacht maar ik wilde mijn verhaal toch delen.

2. Disney update - Ga ik er werken of niet?
Ik had toen ik het bloggen net weer oppakte verteld dat ik auditie had gedaan bij Disney. Ik was aangenomen maar ook weer niet. Zij wilde mij graag hebben maar zij wisten niet of zij een Frans visum voor mij konden regelen. Uiteindelijk is dat allemaal geregeld en mag ik vol trots en zenuwen vertellen dat ik ga werken in Disney!

1. My guardian angel
En dan eindelijk mijn best bekeken artikel ooit! Dit artikel is niet iets beter bekeken dan de rest maar wel zo een 10x meer bekeken. Dit artikel is namelijk op het moment 4186 keer bekeken! Dat is voor mij echt een bijzonder groot getal! My guardin angel gaat over Alison. Zij is aan borstkanker overleden toen zij nog maar 29 jaar oud was. Zij betekende heel veel voor mij en ik mis haar nog steeds elke dag.

SPAM! Wat is jouw best bekeken artikel?

Liefs, Brittany 

Labels:

18 reacties:

Op 27 augustus, 2015 , Anonymous Melissa zei...

Leuk om een overzichtje te hebben van je populairste artikelen :) x

 
Op 27 augustus, 2015 , Anonymous Ismay zei...

Leuk om te zien welke arrtikelen het best gelezen zijn! Fijne artikelen, ik ga ze eens lekker op mijn gemakje lezen. Je artikel over werken bij Disney lijkt me erg leuk! Mijn best gekeken artikel is denk ik mijn meest recente! Een DIY over het kaften van notitieboekjes met papieren winkeltasjes van bijvoorbeeld Zara! http://liefsvanmars.nl/?p=3735

 
Op 27 augustus, 2015 , Anonymous Beccy zei...

Ik bezoek je blog nu voor het eerst en dan is het handig zo'n artikel tegen te komen. Ik heb een tijd op je blog artikelen gelezen en het viel me op dat je nogal veel over je lichaam praat. Mag ik vragen waarom dat is? Je instagram staat onder deze pagina en dan valt me ook op heel veel lichaam. Geen haat hoor maar misschien een tip. Ik denk toch eerder dat je niet wil dat iedereen je zo ziet. Verder ziet je blog er leuk uit.

Liefss,

Beccy

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooie artikelen die het meest gelezen zijn zeg, echt met veel inhoud! Mijn best bekeken artikel is er een over toetjes voor het kerstdiner haha (wat een stom onderwerp vergeleken met die van jou), die is inmiddels al meer dan 2 jaar oud en 10.000+ x bekeken.

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Daphne zei...

Stuk voor stuk hele mooie en bijzondere artikelen! Dat bewijst maar weer dat je echt heel goed kunt schrijven mop <3

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Je DIY is inderdaad ontzettend leuk en origineel!

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel voor je complimenten. Ik ben misschien niet tevreden met mijn lichaam maar ik schaam mij er niet voor.

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Wauw, 10.000+ is ontzettend vaak. Daar mag je trots op zijn!

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw, wat ben je ook een lieverd! <3

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik heb al je best gelezen artikelen na zitten lezen en wauw. Het heeft wel even indruk achter gelaten!
Mijn best bekeken artikelen stonden op mijn vorige blog die ik sinds een half jaartje offline heb gezet. Ik ben namelijk sinds juni begonnen met vloggen/bloggen over mijn tijdelijke leven op ibiza. Dus nu is het allemaal net nieuw haha!

Liefs Chantall.
www.chantallmulders.com

Ps ik ga je volgen

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw wat een lieve compliment! Ik wens je nog onwijs veel succes en plezier in Ibiza!

 
Op 28 augustus, 2015 , Blogger Claudia zei...

Wat leuk om te zien. De artikelen waarbij je jezelf laat zien, doen het echt goed. Maar dat verbaast me niks, want je bent een schat.

 
Op 28 augustus, 2015 , Blogger Sas zei...

Super leuk om te zien! Ik kende je blog nog niet dus ook niet deze artikelen. Het artikel met de meeste reacties is Introduceer jezelf, zo leuk! Zo weet ik meer over mijn lezers.

 
Op 28 augustus, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

leuk om te zien als ik kijk waarop mensen mij het meest vinden is op onderhuidse puist, dikke puist en puist knijpen dat is wat he haha.

 
Op 29 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw super lief. Je bent zelf ook een schat <3

 
Op 29 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat klinkt super leuk!

 
Op 29 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha dat is best gek!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage