<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ballerina Problems

15 april 2015

Ballerina Problems

Het leven van een danser kan erg leuk zijn maar elk voordeel heeft zijn nadeel. Ik vertelde laatst over alle voor- en nadelen van een dansopleiding, die kan je hier terug lezen. Vandaag wil ik het specifiek over ballerina's hebben en de problemen die erbij horen. Heb ik jullie al een beetje nieuwsgierig gemaakt? Lees dan voor al verder!

Je bent bijna thuis en je moet ontzettend nodig plassen. Je doet je sleutel in het gaat, draait de deur open en zodra je binnen bent doe je alvast je broek naar beneden. Dat gaat een stuk moeilijker als je je ballet pak nog onder je kleren aan hebt. Alles moet dus uit.. 

Daar zit je dan eindelijk op de wc. Alleen je hebt het natuurlijk ijs en ijs koud omdat je daar zowat naakt zit omdat je alles uit moest trekken. Dat is natuurlijk echt niet fijn.

Daarna zit je in een soort van twijfel modus. "Moet ik mijn ballet pak weer aan trekken om hem vervolgens in mijn kamer weer uit te trekken of moet ik nu letterlijk álles uittrekken en dan half naakt door het huis rond lopen? Issues!

De zomer, iedereen houd ervan en iedereen verlangt er altijd naar. Voor ballerina's kan dit een nadeel zijn. Daar sta je dan in een onwijs warme studio, zonder airco, heerlijke zweet geur en zo een lekker warme roze panty aan. Bah! 

Op de middelbare school had ik Frans maar die heb ik snel weer laten vallen. Ik snapte er niks van en vond het onnodig om het te leren want ik had er niks aan. Dat was toen. Ballet? Dat is allemaal in het Frans. Mijn leraren praten gewoon Nederlands (gelukkig) maar de ballet termen zijn in het Frans.

Wat vinden jullie van dans artikelen?

Liefs, Brittany 

Labels:

3 reacties:

Op 15 april, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Waah, wat gaaf dat je een dansopleiding doet! Echt een mooie foto!

 
Op 17 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ah dankjewel! <3

liefs, Brittany

 
Op 19 april, 2015 , Blogger renee zei...

Super leuk om te lezen en ik herken het heel erg, heb zelf ook op ballet gezetten. Grappig eigenlijk dat wij op dezelfde school zitten en ik eigenlijk niemand ken van dans, prachtige foto trouwens!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage