<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 5 relatie tips

11 april 2015

5 relatie tips

Mijn vriend en ik zijn al 3 jaar en 4 maanden heel gelukkig bij elkaar maar toch krijg ik heel vaak van mensen te horen : "Hoe houd je het vol?" of "Ben je elkaar niet helemaal zat?". Vandaag wil ik een aantal tips met jullie delen die mij in mijn relatie helpen en misschien helpen ze jullie ook? Lees snel verder voor meer informatie.

Tip 1 : Vertrouwen.
Dat vind ik wel echt het aller belangrijkst in een relatie. Zowel ik moet hem vertrouwen als hij mij. Zonder vertrouwen gaat je relatie gewoon kapot. Tuurlijk, ook ik word snel jaloers maar dat betekent niet dat ik hem niet vertrouw. Als je diegene niet kan vertrouwen heeft de relatie weinig zin.

Tip 2 : Ruimte.
Geef elkaar ruimte. Als hij even niet reageert op whatsapp  ga hem dan geen duizende vraagtekens sturen, er is waarschijnlijk een reden waarom hij even niet reageert. Als hij een keertje wat met zijn vrienden wilt doen of jij met je vriendinnen ga er voor. Hij heeft zijn boy time nodig net zo erg als jij je girl time nodig hebt.

Tip 3 : Quality time.
Doe dingen samen, vooral leuke dingen natuurlijk. Mijn vriend en ik zorgen ervoor dat wij wel bijna altijd wel wat te doen hebben, denk dan aan : de bios, uiteten of gezellig een drankje doen. Heb je even geen geld? Dat maakt niet uit, gezellig in een parkje zitten kletsen is al leuk genoeg toch? 

Tip 4 : Praat met elkaar.
Hiermee bedoel ik niet op whatsapp. Probeer elkaar niet alles via de telefoon te vertellen, jullie moeten natuurlijk wel wat hebben om over te praten als jullie elkaar zien. Als jullie alles via de telefoon bespreken, wat valt er dan nog in het echt te bespreken? Praat ook met elkaar als je ergens mee zit, zo laat je ook meteen zien dat je je partner vertrouwt. 

Tip 5 : Afhankelijkheid.
Heel veel mensen raken vrienden kwijt zodra ze aan een nieuwe relatie beginnen. Voorkom dit!! Behoudt je vriendenkring en je hobby's. Natuurlijk is het leuk om samen dingen te doen maar zoals ik al zei bij de andere tips : geef elkaar ruimte en zorg ook voor quality time met je vrienden.


Wat is jou ultieme relatie tip?

Liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 11 april, 2015 , Anonymous Dina zei...

Ik ben al meer dan 6 jaar met dezelfde gozer samen en alsnog verveelt het niet. Ik vind het soms zo jammer dat ik dingen te horen krijg als: "ben je daar niet te jong voor", "hoe kan je iemand nu zo lang trouw zijn", etc.

Ik denk dat je goede tips hebt opgeschreven!

 
Op 11 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens

 
Op 12 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zo'n 5 jaar samen met mijn vriend en we hebben nog nooit ruzie gehad, alles gaat gewoon vanzelf en kost geen enkele moeite. Ik herken heel veel in de tips die je schreef, goed artikel!

 
Op 12 april, 2015 , Anonymous lieke zei...

Mijn ultieme relatie tip? Ga uit zoeken wat de "moedertaal" der liefde is van je vriend/vriendin. Wanneer krijgt hij of zij kriebels van jou?
En volg natuurlijk al het bovenstaande op. Zeer goede tips !

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage